To nowe partnerstwo uzupełnia szeroki wachlarz korzyści członkowskich z Flying Blue, w tym możliwość gromadzenia i wydawania Mil na usługi i produkty w ponad 40 liniach lotniczych i u ponad 100 innych parterów. Mile Flying Blue można wykorzystać m.in. na bilety nagrodowe i różne usługi związane z podróżą jak np. upgrade do wyższej klasy, zakup specjalnego miejsca, dodatkowego bagażu, czy zrównoważonego paliwa lotniczego, pobyty hotelowe, itp.
Należący do Grupy Air France-KLM – jednej z wiodących grup lotniczych w Europie – program liczy obecnie ponad 24 miliony członków.
– Bardzo nas cieszy połączenie sił z Uberem, co pozwoli dać naszym klientom kolejną okazję do gromadzenia Mil na co dzień. Celem Flying Blue jest oferowanie wymiernych korzyści, które pasują do stylu życia naszych 24 milionów członków na całym świecie. Dzięki Uberowi, program Flying Blue może towarzyszyć klientom Air France i KLM również przed i po podróży samolotem – powiedział Benjamin Lipsey, starszy wiceprezes ds. obsługi klienta i dyrektor Flying Blue w Air France-KLM.
– Cieszymy się, że dzięki Uberowi, nasi klienci będą mogli zarabiać Mile na wymarzone loty. Bez względu na to, czy jesteś mieszkańcem Francji, Holandii, czy turystą odwiedzającym te kraje, każda podróż z Uberem przybliży Cię do egzotycznych miejsc dzięki Air France i KLM – dodała Anabel Diaz, wiceprezes ds. mobilności w Uber na region EMEA.