Serwis restauracyjny w biznes klasie Lufthansy

Autor tekstu: , Data publikacji:

Ceramiczne zastawy, powitanie pasażerów po imieniu, zbieranie indywidualnych zamówień jak w restauracjach najwyższej klasy – takie nowości wprowadza Lufthansa w klasie biznes, na razie w największych i najnowocześniejszych Airbusach A-380.

Niemiecki przewoźnik nową akcję nazywa „restaurant service” – ma ona odpowiadać na potrzeby tych klientów, którzy sa przyzwyczajeni do obsługi, którą spotykają w najlepszych na świecie restauracjach. Jedzenie ma być serwowane na ceramicznych zastawach, goście witani po imieniu, indywidualnie zbierane zamówienia. Zamiast na wózkach potrawy mają być przynoszone na tacach.
Nowy serwis został już wprowadzony na obsługiwanych przez A-380 trasach do Nowego Jorku i Miami, obecnie zmiany dotykają wszystkie jumbojety latające do Houston, Johannesburga, Los Angeles, Miami, Delhi, Nowego Jorku, Pekinu, San Francisco, Szanghaju, Seulu i Singapuru. Lufthansa przeszkoliła w tym celu ponad cztery i pół tysiąca stewardów i stewardes.