Program, który w Ameryce Północnej będzie nazywał się „Hilton CleanStay with Lysol Protection”, przyjmie kształt rygorystycznego systemu stworzonego z wykorzystaniem sprawdzonej wiedzy i naukowego podejścia firmy RB do praktyk w obszarze czystości oraz oferty produktowej. Eksperci z zespołu ds. kontroli i zapobiegania infekcjom Mayo Clinic będą natomiast służyć poradą i pomocą w kwestii ulepszania procedur sprzątania i dezynfekcji w hotelach marki Hilton.
Hilton CleanStay bazuje na wysokich standardach czystości i higieny do tej pory obowiązujących w hotelach sieci Hilton na całym świecie, które korzystają aktualnie z przemysłowych środków czystości oraz zaawansowanych procedur dezynfekcji. Celem uruchomienia programu Hilton CleanStay jest zapewnienie gości o tym, że podczas pobytu w każdym z 6100 obiektów działających pod 18 markami mogą czuć się bezpiecznie. Inicjatywa zapewni jeszcze większe skoncentrowanie na zachowaniu czystości, które będzie widoczne dla gości hotelowych zarówno w pokojach, jak i restauracjach, salach do fitnessu oraz innych częściach wspólnych hoteli.
Hilton CleanStay opracowano po to, aby wyjść naprzeciw zmieniającym się oczekiwaniom klientów w czasach pandemii COVID-19. Badania pokazują, że konsumenci zwracają dziś baczniejszą uwagę na higienę podczas swoich podróży. Dlatego też zaufanie względem przyjętych standardów czystości będzie kluczowe w procesie ich powrotu do regularnego podróżowania.
– Bezpieczeństwo naszych gości oraz członków naszego zespołu zawsze było dla nas priorytetem – powiedział Christopher J. Nassetta, prezes i CEO Hilton. – Hilton CleanStay bazuje na najlepszych praktykach i procedurachpostępowania, jakie opracowywaliśmy przez ostatnie kilka miesięcy. Pozwoli on naszym gościom na komfortowy odpoczynek i korzystanie ze wszystkich wyjątkowych punktów naszej oferty, jednocześnie chroniąc tych członków naszego zespołu, którzy znajdują się na pierwszej linii kontaktu z gośćmi.
– RB nigdy nie ustaje w swych staraniach o czystszy i zdrowszy świat. Naszym aktualnym priorytetem jest ochrona konsumentów zarówno dziś, jak i w najbliższej przyszłości, kiedy to wszyscy będziemy poszukiwać sposobów na powrót do naszej codziennej pracy oraz spędzania wolnego czasu – dodał Rahul Kaydan, wiceprezes wykonawczy na Amerykę Północną działu Hygiene/Home w firmie RB. – Cieszymy się na współpracę z Hiltonem i Mayo Clinic oraz z faktu, że możemy służyć naszą wiedzą ekspercką oraz unikalnymi rozwiązaniami produktowymi wspierając program „Hilton CleanStay with Lysol Protection”.
Historie Mayo Clinic oraz Hiltona przeplatają się ze sobą. W późniejszych latach swojego życia, Conrad Hilton został zarówno pacjentem, jak i darczyńcą Mayo Clinic. Darowizna w wysokości 10 mln USD, jaką klinika otrzymała od Hiltona w 1972 roku pomogła sfinansować budynek medycyny laboratoryjnej nazwany imieniem Conrada N. Hiltona, który został pierwszym budynkiem w kompleksie Mayo wybudowanym w celach ściśle laboratoryjnych. Otwarty 19 października 1974 roku, po dziś dzień jest częścią kampusu Mayo Clinic zlokalizowanego w Rochester w Minnesocie.
Mayo Clinic, wiodąca na rynku amerykańskim sieć szpitali i placówek zdrowia, podzieli się swoim doświadczeniem i wiedzą ekspercką w procesie tworzenia procedur zawierających zasady dotyczące sprzątania, programów szkoleń oraz zapewnienia jakości.
Z pomocą ekspertów medycznych i technicznych Mayo Clinic, Hilton usprawnia dotychczas obowiązujące procedury zawierające zasady dotyczące sprzątania w celu zapożyczenia najlepszych szpitalnych praktyk higienicznych i wdrożenia ich w obszarze pokoi hotelowych. Eksperci medyczni z zespołu Mayo Clinic ds. COVID-19 udzielą również porad związanych z najnowszymi technologiami oraz metodami działania, wspomogą proces tworzenia szkoleń, jak również stworzą rygorystyczny program zapewnienia jakości.
Oznakowanie CzystyPobyt Hilton’a- dodatkowe zapewnienie dla gości hotelowych w formie specjalnego oznakowania drzwi pokojowych świadczące o tym, że nikt nie przebywał w ich pokoju po tym, jak został on dokładnie zdezynfekowany.