Znajdź przyjaciela w …hotelach Mercure

Autor tekstu: , Data publikacji:

Sześć spotkań, sześć podróży i odwiedziny sześciu hoteli Mercure na całym świecie podczas 30-dniowej podróży zaplanowanej na marzec 2015 rok! Deser: spotkanie z Aborygenem z plemienia Bundjalung. To nowy pomysł sieci hoteli Mercure. Ciekawy?

Hotele Mercure w styczniu 2015 proponują niebanalną zabawę. To projekt „Teoria sześciu przyjaciół”, która ma w założeniu być unikalnym doświadczeniem łączącym siłę portali społecznościowych z realnymi spotkaniami. W styczniu 2015 roku sieć rozpocznie proces zbierania video CV od kandydatów, z których jeden będzie miał szansę wziąc udział w osobliwej przygodzie.

Główna zasada zabawy: wybór kandydata, który spotka się z Aborygenem z plemienia Bundjalung w Australii, udowadniając, że dzieli ich od siebie jedynie tzw. sześć stopni oddalenia. Obie osoby jeszcze się nie znają, ale spotkają się dzięki łańcuchowi przyjaciół i „przyjaciół przyjaciół”, którzy ich łączą. Na każdym etapie uczestnik zostanie powitany w hotelu Mercure, a następnie dowie się, gdzie znajdzie kolejnego przyjaciela. Wskazana osoba zaoferuje kandydatowi unikalne doświadczenie oparte na historii, kulturze lub swoich pasjach oraz wskaże kolejny etap podróży, dzięki któremu przybliży się do celu. „Teoria sześciu przyjaciół” ma zostać udowodniona poprzez sześć spotkań, sześć podróży i odwiedziny sześciu hoteli Mercure na całym świecie podczas 30-dniowej podróży zaplanowanej na marzec 2015 roku.

Zabawa rozpoczęła się na początku stycznia. By wziąć w niej udział, wystarczy opublikować na funpage Mercure na Facebooku () film, w którym opisze się swoją osobowość, pasje, motywacje, projekty itp. W swoich filmach kandydaci mają wyjaśnić, dlaczego uważają, że są najlepszymi przyjaciółmi na świecie.

Kiedy filmy zostaną już opublikowane na FB, 50 kandydatów, którzy zdobędą najwięcej „like’ów”, zostanie zakwalifikowanych do ostatniego etapu rekrutacji. Sześcioosobowe jury wybierze zwycięzcę po przeprowadzeniu finalnej rozmowy. Wybrany kandydat wygra wycieczkę dookoła świata z siecią hoteli Mercure, opartą na spotkaniach, odkryciach i nowych doświadczeniach.

Przy okazji marka hotelowa Mercure przeprowadzi studium ludzkich więzi w erze cyfrowej w ramach międzynarodowego badania socjologicznego więzi przyjaźni, które realizuje TNS Sofres. Pomysł jest autorską koncepcją agencji W&Cie.

Więcej info o akcji na stronie MERCURE>>

Train through the altiplano