Biznes Blu

Autor tekstu: , Data publikacji:

Każdy szanujący się hotel poświęca wiele uwagi gościom biznesowym. Nie inaczej jest w placówkach sieci Radisson Blu. Pokoje, serwis, program lojalnościowy – podróżujący w interesach mogą liczyć na wiele przywilejów i korzyści.

Hotele z nazwą, podkreśloną charakterystyczną, zamaszyście postawioną, niebieską kreską, mają całą koncepcję obsługi gości biznesowych. Tworzy ona spójny zbiór ofert, usług i udogodnień, dzięki którym osoby w podróży służbowej czują się komfortowo. Goście mogą się z nimi zetknąć w każdym z pięciu hoteli Radisson w Polsce i na całym świecie, bo oferta dla biznesu ma wymiar globalny.

Pokój dla biznesmena

W hotelach pięciogwiazdkowych, a takiej kategorii są Radissony, standard pomieszczeń jest wysoki już w podstawowym segmencie. Jednak sieć Radisson Blu ma specjalny rodzaj pokoi, dedykowany gościom biznesowym, noszą one nazwę Business Class Rooms. W warszawskim hotelu mają powierzchnię od 28 do 56 m2, w pozostałych miastach, a więc Szczecinie, Wrocławiu, Krakowie i Gdańsku ich powierzchnia wynosi 23 – 35 m2. Są zatem obszerne, wyposażone w wygodne łóżko oraz biurko do pracy. Goście, mieszkający w nich, mogą liczyć na bezpłatny dostęp do Pay TV, darmową prasę codzienną, szlafrok i kapcie, a także wieczorny „turndown service” czyli przygotowanie pokoju do wypoczynku nocnego (np. zasłonięcie zasłon, ścielenie łóżka). W pokojach tych znajduje się także maszyna Nespresso, która służy do robienia kawy i herbaty, minibar, a ponadto zestaw do prasowania lub (i) prasowalnica do spodni. Na temat wystroju nie ma się co rozpisywać – choć ciekawostką może być fakt, że w sieci Radisson Blu znajdziemy ponad 20 różniących się stylem wystrojów wnętrz – wygodę uzupełnia w każdym z hoteli wizualna elegancja. Goście mieszkający w pokojach biznesowych mają także wolny wstęp do hotelowych fitness clubów.

W łazienkach znajdują się wysokiej klasy francuskie kosmetyki, marki Anne Semonin. Autorka koncepcji marki jako pierwsza stworzyła kombinację olejków i różnych pierwiastków, co dzisiaj jest powszechne na rynku producentów kosmetyków. Te dostępne w Radissonach są produkowane specjalnie na potrzeby sieci. Z niezwykle przydatnych możliwości, pozostających do dyspozycji gościa, warto podkreślić coś, co nosi nazwę „one touch service”. Wystarczy przycisnąć wybrany przycisk na telefonie, a już można się połączyć z recepcją, kelnerami, pokojówką, zamówić budzenie, odbiór ubrań do prania czy też zgłosić każdą dowolną kwestię, związaną z pobytem w hotelu.

Poczuj swobodę

E@sy Connect – taką nazwę nosi koncept sieci Radisson, dotyczący udostępniania darmowego, szybkiego Internetu gościom nie tylko w pokojach czy na poziomie lobby, ale w całym budynku hotelowym. Obojętnie, czy znajdziemy się w Europie, na Bliskim Wschodzie czy też w Afryce – mieszkanie w Radissonie zapewnia dostęp do bezprzewodowej, szybko przesyłowej sieci.

Nie tylko dostęp do Internetu powoduje, że w sieci Radisson czujemy się swobodnie. Ot weźmy choćby coś, co nosi nazwę 100% Guest Satisfaction Guarantee. Jak sama nazwa wskazuje, chodzi o to, by gość opuszczał hotel w pełni usatysfakcjonowany – jeśli jest niezadowolony z jakiejś usługi i wyrazi to – nie musi za nią płacić, a jeśli zapłacił, może liczyć na zwrot pieniędzy.

Ma to ogromny związek z inną koncepcją obsługi gości, która nosi nazwę „Yes, I Can” i jest obecna w sieci Radisson od ponad dekady. Pracownicy hotelu, niezależnie czy jest to portier, recepcjonistka, kelner czy też menedżer, są tak szkoleni, by poświęcać gościom jak najwięcej uwagi. Dzięki temu mieszkaniec hotelu nie czuje się w żaden sposób wyalienowany, może liczyć na to, że każdy problem, z którym zwróci się do obsługi, może zostać rozwiązany. Radisson Blu uważa wręcz koncepcję „Yes, I can” za szczególnie ważną misję firmy – a polega ona na serwisie jak najwyższej jakości. W końcu każdemu hotelowi chodzi o to, by goście zechcieli doń wracać.

Poza czasem

Gość mieszka w hotelu z reguły krócej niż dwa dni, co w wielu miejscach powoduje problem z serwisem pralniczym, który nie jest w stanie zdążyć ze zwrotem wypranych ubrań. Sieć Radisson Blu radzi sobie z tym znakomicie, a to za sprawą 3-Hour Express Laundry. Ubrania, przeznaczone do prania, zabierane przed godziną 20:00, są oddawane gościom jeszcze tego samego wieczora.

Bardzo często jedyną rzeczą, na brak której może narzekać ktoś, kto znajduje się w podróży służbowej, jest czas. O tym, że z reguły jest go za mało, wie każdy podróżujący biznesmen. Wiedzą również o tym w hotelach. Stąd właśnie wzięła się możliwość ekspresowego wymeldowania w Radissonie. Procedura, która pozwala zaoszczędzić cenny czas gościa, polega m.in. na możliwości wysłania faktury mailem, pocztą czy też szybkiej ścieżce obsługi w recepcji.

Niejako na drugim biegunie znajduje się równie przydatna możliwość późnego wymeldowywania się z hotelu. Gość, w razie potrzeby i dostępności miejsca, może przedłużyć swój pobyt aż do godziny 18:00, nie ponosi przy tym żadnych dodatkowych kosztów.

Jest jeszcze jedno istotne ułatwienie. Nosi nazwę Grab & Run i jest przeznaczone dla tych gości, którzy nie mając czasu na regularne śniadanie. Kawa, herbata, świeże owoce, batony energetyczne są dostępne na specjalnym stoliku w lobby , tak, by można było szybko coś przekąsić i napić się czegoś ciepłego. Cóż, hotele Radisson w żadnej sytuacji nie pozostawiają swoich gości bez pomocy.

Dyskusja

Co myślisz o artykule?

Business Traveller

Dołącz do dyskusji

Zapisz się na nasz Newsletter

Bądź na bieżąco!
Nasze wiadomości w Twojej poczcie.