Biznes na celowniku

Autor tekstu: , Data publikacji:

Konferencja na kilkaset osób, prestiżowe seminarium, firmowa impreza integracyjna albo kameralne spotkanie biznesowe w mniejszym gronie – firmy niezależnie od wielkości mają różne potrzeby. Baza szkoleniowo-konferencyjna na rynku wydaje się ogromna, ale diabeł jak zawsze tkwi w szczegółach.

Grupa Hotelowa Orbis to jeden z potentatów jeżeli chodzi o usługi dla biznesu. Niemal każdy hotel grupy dysponuje nowoczesnym zapleczem biznesowo – konferencyjnym. Ranga i wielkość organizowanego wydarzenia nie ma żadnego znaczenia. Hotele proponują bowiem różnorodne rozwiązania, dopasowane do możliwości i potrzeb.

Meeting@Novotel

Na przyjęcie i obsługę biznesmenów bardzo dobrze przygotowane są hotele marki Novotel. Specjalizują się w organizacji spotkań dla 10-50 osób, ale przygotują również wydarzenia z udziałem kilkuset uczestników. Specjalnie z myślą o organizacji konferencji czy spotkań biznesowych wprowadzona została usługa Meeting@Novotel. W jej ramach pracownicy hoteli służą klientom pomocą już na etapie planowania wydarzenia. Novotele mają sale konferencyjne wyposażone w najnowocześniejsze urządzenia i sprzęt multimedialny, każdą z nich można indywidualnie zaaranżować.

Aby ułatwić klientom zaplanowanie spotkania uruchomiona została specjalna aplikacja. Logując się na www.novotel.com/meetings można uzyskać szczegółowe informacje dotyczące aktualnie dostępnych sal we wszystkich hotelach Novotel na całym świecie, zrobić wstępną kalkulację a także obejrzeć zdjęcia.

Z rozmachem i kameralnie

Jednym z przykładów hotelu doskonale nadającego się na zorganizowanie konferencji czy spotkania biznesowego jest Novotel Poznań Centrum, położony w finansowym i kulturalnym centrum miasta, w pobliżu Międzynarodowych Targów Poznańskich i dworca PKP. Wielofunkcyjne sale konferencyjne mogą pomieścić do 800 osób, a prestiżowy Business Club czeka na gości korporacyjnych i VIP. Na szkolenie czy konferencję można też wybrać np.

Novotel Kraków Bronowice, usytuowany w pobliżu centrum miasta, posiadający bezpłatny Internet Wi-Fi oraz sale konferencyjne mieszczące 350 osób. Kilkanaście sal, doskonały sprzęt i Internet Wi-Fi oferuje Novotel Warszawa Centrum. Drugi z warszawskich hoteli Novotel – znajduje się niedaleko lotniska, w biznesowej części miasta. Tutaj można zorganizować wydarzenie dla maksymalnie 730 osób.

Lokalny koloryt

Również hotele sieci Mercure to dobry wybór na organizację szkolenia, konferencji czy posiedzenia Rady Nadzorczej. Blisko 90 procent z nich ma sale dla więcej niż 10 osób. Mercure oferuje także duże, wygodne pomieszczenia, idealne np. na spotkania integracyjne dla firm, gdzie pracownicy mogą swobodnie ze sobą rozmawiać i nawiązywać kontakty. Rozmowy mniej oficjalne można kontynuować w hotelowym barze na wygodnych fotelach. Po kilkanaście w pełni wyposażonych sal konferencyjnych mają np. Mercure Fryderyk Chopin Warszawa, Mercure Unia Lublin, Mercure Kasprowy Zakopane oraz Mercure Panorama Wrocław, gdzie dużą popularnością cieszy się m.in. sala VIP. Prowadzi do niej odrębny korytarz, ma dostęp do prywatnej łazienki, kącika gastronomicznego z lodówką i szafką kuchenną, a także tarasu widokowego.

Sala VIP składa się z dwóch części, każda może pomieścić do 12 osób. Hotele marki Mercure cieszą się szczególnym uznaniem wśród gości zagranicznych – ze względu na swój lokalny koloryt i doskonałe dania regionalne, które można znaleźć w menu. Na szczególną uwagę zasługuje Mercure Grand Warszawa, hotelarski symbol stolicy, który pierwszych gości przyjął w 1957 roku, a teraz odnowiony i przebudowany zaskakuje elegancją, unikalną aranżacją przestrzeni i wystrojem wnętrz.

Wyrafinowana elegancja

Jeżeli wydarzeniu firmowemu trzeba wyjątkowej elegancji i prestiżu, to skojarzenie nasuwa się dość jednoznacznie – hotele Sofitel. Wyrafinowane wnętrza pozwalają na organizację imprez nawet na kilkaset osób. Sofitel Warsaw Victoria proponuje gościom 14 klimatyzowanych sal, włączając w to salę balową – a wszystkie można indywidualnie zaaranżować. Hotel Sofitel Grand Sopot posiada własne centrum konferencyjne – sale spotkań ze sprzętem audio-wideo i bezpłatny, szybki Internet Wi-Fi. Ekskluzywna sala posiedzeń w tym hotelu bardzo dobrze nadaje się na spotkania zarządu, szkolenia dla kierownictwa i ważne prezentacje. Specjalnie na potrzeby konferencji, seminariów, warsztatów, bankietów i przyjęć weselnych przygotowano 10 sal w hotelu Sofitel Wrocław Old Town. Największa – Europa – ma aż 225 m² i mieści 250 osób.

Do pracy i odpoczynku

Życie biznesmena to nie tylko spotkania czy konferencje, to także odpoczynek. Hotele Grupy Hotelowej Orbis zapewniają to, czego potrzeba, by się zrelaksować, a jednocześnie nie tracić kontaktu z pracą. Ciekawy przykład to pokoje typu Executive, w hotelach Novotel. Oferują one bezpłatny dostęp do internetu i darmowe rozmowy lokalne. Na wyposażeniu są także ekspresy do kawy Nespresso Essenza z wyborem najlepszych kaw oraz stacje dokujące iHome, które dają możliwość podłączenia iPhone’ów i iPod’ów.

W hotelach Novotel goście mają do dyspozycji także pokoje typu Novation. Są one wyposażone w duże, wygodne łóżko, rozkładaną sofę, idealną na wieczory z ciekawą książką oraz regulowane biurko. O komfort pracy i odpoczynku dla biznesmenów zadbała też sieć Sofitel. W hotelu Sofitel Warsaw Victoria do ich dyspozycji jest 41 pokoi typu Junior Suite wyposażonych w najnowsze rozwiązania technologiczne. Pokoje te składają się z sypialni oraz saloniku do pracy: z biurkiem, telefonem i bezpłatnym dostępem do Internetu.

Meeting Planner

Osoby, które często organizują eventy dla swoich firm mają możliwość korzystania ze specjalnej promocji Meeting Planner, która jest częścią programu A|Club. Jest to globalny program lojalnościowy hoteli sieci Accor: lidera branży turystyczno – hotelowej w Europie, który w Polsce jest partnerem strategicznym Grupy Hotelowej Orbis. Zasada przystąpienia do programu jest bardzo prosta. Aby cieszyć się przywilejami goszcząc w hotelach sieci Accor, wystarczy wypełnić zgłoszenie w recepcji lub za pośrednictwem strony internetowej www.a-club.com.

Każdy członek programu zbiera punkty za pobyty oraz inne usługi wykupione w hotelu i może je zamieniać na mile lotnicze, kupony upominkowe o wartości 40 euro lub 60 dolarów albo różnego rodzaju inne przywileje. W ramach promocji A|Club Meeting Planner uczestnicy programu otrzymują punkty za każdy event, który organizują w dowolnym hotelu w Polsce marki Sofitel, Novotel, Mercure, Ibis, a także Orbis Hotels. Karta działa również z hotelach sieci Accor na całym świecie.

Dyskusja

Co myślisz o artykule?

Business Traveller

Dołącz do dyskusji

Zapisz się na nasz Newsletter

Bądź na bieżąco!
Nasze wiadomości w Twojej poczcie.