Comarch wdroży platformę lojalnościowo-marketingową na Heathrow

Autor tekstu: , Data publikacji:

Port Lotniczy London Heathrow i Comarch UK Ltd podpisały kontrakt na wdrożenie nowej platformy lojalnościowo-marketingowej.

Comarch UK Ltd przygotuje, wdroży oraz będzie utrzymywać rozwiązanie obsługujące program lojalnościowy Heathrow o nazwie WorldPoints.

Program lojalnościowy WorldPoints umożliwia klientom gromadzenie punktów za zakupy dokonane na Heathrow – obejmuje wszystkie lotniskowe punkty sprzedaży, parkingi samochodowe wchodzące w skład kompleksu lotniskowego oraz kolej Heathrow Express. Członkowie programu mogą wymieniać swoje punkty na nagrody, włączając w to vouchery na zakupy na lotnisku oraz mile lotnicze w British Airways, Virgin Atlantic oraz linii lotniczych programu Miles&More.

Umowa podpisana z Heathrow wzmacnia pozycję Comarch w branży travel i sprawia, że do listy referencji firmy (JetBlue, S7, LOT i 40 innych klientów z 5 kontynentów) dołącza lotnisko o największym natężeniu ruchu na świecie.

  • Sklepy i restauracje na Heathrow zostały uznane przez pasażerów za najlepsze na świecie w ciągu trzech kolejnych ubiegłych lat (wg Skytrax).
  • Heathrow notuje najwyższą sprzedaż detaliczną pośród wszystkich lotnisk na świecie.
  • Przychody ze sprzedaży na Heathrow wzrosły w 2011 do 1,7 miliarda funtów (w 2010 było to 1,5 miliarda funtów), natomiast zysk netto w przeliczeniu na pasażera wzrósł o 5,3% do 4,35 funta.

Dyskusja

Co myślisz o artykule?

Business Traveller

Dołącz do dyskusji

Zapisz się na nasz Newsletter

Bądź na bieżąco!
Nasze wiadomości w Twojej poczcie.