Nowości w portfolio Grupy Hotelowej Orbis

Autor tekstu: , Data publikacji:

Grupa Hotelowa Orbis wprowadza światową strategię działań swego głównego partnera, grupy Accor.

Ma to zdynamizować marki ekonomiczne i stworzyć ich nową architekturę. Zgodnie z założeniami dominującym brandem stanie się ibis, oferując trzy, uzupełniające się produkty za pośrednictwem następujących marek: ibis, ibis styles (dotychczasowo all seasons), a także ibis budget (do tej pory hotele Etap). Projekt przewiduje modernizację, zmianę identyfikacji wizualnej a także wprowadzenie nowych produktów i usług.

W 2012 roku zostaną oddane do użytku 4 hotele sieci ekonomicznej już pod nowymi, zmienionymi markami: ibis i ibis budget. Tym samym sieć hoteli ekonomicznych w Polsce należących do Grupy Hotelowej Orbis wzrośnie do 22. Nowe obiekty, które zostaną otwarte jako kompleks 2 hoteli ibis i ibis budget są zlokalizowane w Warszawie przy ulicy Bitwy Warszawskiej 1920r. i w Krakowie przy ulicy Pawiej. W kompleksie hotelowym ibis oraz ibis budget Warszawa Reduta klienci będą mieć do dyspozycji 333 pokoje, zaś w ibis oraz ibis budget Kraków Stare Miasto 302 pokoje.