LOT poleci z Warszawy do Macedonii I Czarnogóry

Autor tekstu: , Data publikacji:

Juz od 1 czerwca polski przewoźnik uruchomi pierwsze bezpośrednie rejsy do stolicy Macedonii. Tego samego dnia ruszą regularne rejsy do głównego miasta Czarnogóry. Tym samym LOT oferuje swoim pasażerom już 12 kierunków na Bałkanach. 

LOT rozwija ofertę na południu Europy. Częstotliwość obu nowych bałkańskich połączeń będzie taka sama: sześć razy w tygodniu. Rejsy do Skopje w Macedonii mają odbywać się codziennie oprócz niedziel. Z kolei do Podgoricy w Czarnogórze będzie można wybrać się samolotem LOT-u każdego dnia w tygodniu oprócz środy.

W przypadku obu połączeń do dyspozycji pasażerów będą samoloty Embraer 170 i 175. To oznacza, że na pokładzie pasażerowie dostaną do dyspozycji od 70 do 82 foteli w trzech klasach: ekonomicznej, ekonomicznej premium i biznes.
– Skopje w Macedonii to zupełnie nowy kierunek w siatce LOT. Ten kraj z roku na rok zyskuje na popularności wśród turystów, urzekając m.in. regionalną kuchnią i różnorodnością kulturową. Stanowi też świetną bazę wypadową do sąsiednich krajów: Grecji, Bułgarii i Albanii – mówi Adrian Kubicki, dyrektor komunikacji korporacyjnej LOT-u.  – O licznych walorach Podgoricy w Czarnogórze nasi pasażerowie przekonali się już latem ubiegłego roku. W naszej ocenie ten kierunek ma taki potencjał, że zdecydowaliśmy się na powtórkę, ale z dużym wzrostem częstotliwości.

Rozkłady zostały zaplanowane w taki sposób, żeby umożliwić szybkie i wygodne przesadki do Skopje i Podgoricy pasażerom podróżującym przez Warszawę z Polski i licznych portów w regionie. Jednocześnie chodziło to, że zapewnić dostęp do szybkich, transferów na Lotnisku Chopina w drodze z Bałkanów m.in. do portów lotniczych w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie i Europie Zachodniej, np. w Skandynawii.

W sumie LOT obsługuje już 12 kierunków na Bałkanach. Oprócz Skopje i Podgoricy w ofercie przewoźnika na sezon letni 2018 znajdują się też rejsy do: Dubrownika (nowe połączenie od maja – sześć rejsów tygodniowo), Zagrzebia (wzrost częstotliwości z 10 do 14 połączeń tygodniowo), Splitu (dwa rejsy tygodniowo), Puli (jeden rejs tygodniowo), Zadaru (dwa rejsy tygodniowo), Belgradu (wzrost częstotliwości z 9 do 11 połączeń tygodniowo), Ljubljany (wzrost częstotliwości z sześciu do siedmiu połączeń tygodniowo), Sofii (19 rejsów tygodniowo), Bukaresztu (trzy rejsy dziennie) i Kluż-Napoki (sześć rejsów tygodniowo).

Jednocześnie z ogłaszaniem nowych połączeń rozpoczął się drugi etap kampanii LOT-u pod hasłem „Bądź naszym Gościem”. Jej elementem są dwa nowe spoty prezentujące rozwój siatki połączeń oraz komfort i wygodę podróżowania nowoczesnymi samolotami LOT-u: B737 MAX 8 i B787 Dreamliner. Ideą kampanii jest zaprezentowanie gościnności, z której Polacy słyną na świecie. Pasażer to dla LOT-u Gość, który w czasie podróży powinien czuć się jak w domu. Spot w 15-sekundowej wersji emitowany jest w telewizji i Internecie, w tym w mediach społecznościowych.

ZOBACZ SPOT

 

Dyskusja

Co myślisz o artykule?

Business Traveller

Dołącz do dyskusji