Milonowy pasażer odwiedził LOT Business Lounge „Polonez” w Warszawie

Autor tekstu: , Data publikacji:

Należący do LOT-u najbardziej znany w Polsce salonik biznesowy „Polonez” świętuje nie lada wydarzenie - wizytę milionowego pasażera.

Z myślą o pasażerach podróżujących m.in. w klasie biznes na Lotnisku Chopina działają dwa LOT-owskie saloniki biznesowe. W strefie non-Schengen salon „Mazurek”, z kolei w strefie Schengen wielokrotnie nagradzany „Polonez”. I to właśnie w tym salonie 26 lutego LOT ugościł milionowego pasażera– pana Leopolda Jakubczyka lecącego ze stolicy do Wrocławia. Na pasażera czekał tort, zestaw gadżetów LOT-u, w tym model samolotu Boeing 787 Dreamliner oraz bilet na trasie Warszawa – London City – Warszawa.

– Prowadząc Business Lounge pod flagą LOT stawiamy przede wszystkim na jakość. Z ankiet przeprowadzanych wśród pasażerów wynika, że najbardziej cenią sobie ofertę kulinarną i wybór napojów. Najlepszym wykładnikiem sukcesu naszych salonów biznesowych jest liczba obsłużonych pasażerów. W 2015 roku było to 115 tys. osób, natomiast rok 2018 zakończyliśmy liczbą 313 tysięcy gości obsłużonych tylko w salonie „Polonez”- mówi Krzysztof Moczulski, Dyrektor Biura Produktu w Polskich Liniach Lotniczych LOT.

Milionowy pasażer w „Polonezie”. Fot. Piotr Maślanka

Z Business Lounge „Polonez” mogą skorzystać m.in. pasażerowie klasy biznes w rejsach Star Alliance i posiadacze kart lojalnościowych Miles & More: srebrnej Frequent Traveller, złotej Senator i czarnej HON Circle oraz posiadacze kart Star Alliance Gold. Do dyspozycji jest 125 miejsc siedzących, wybór prasy polskiej i zagranicznej, bezpłatne Wi-Fi, komputery, telewizja oraz łazienki z prysznicem, szeroki wybór zimnych i gorących posiłków przez cały dzień. Wyjątkową usługą jest mini SPA, czyli strefa Premium Beauty Yonell, oferująca zabiegi kosmetyczne i masaże wszystkim gościom salonu.

W salonie „Polonez” znajduje się też specjalna strefa LOT Elite Lounge dedykowana pasażerom podróżującym klasą biznes na trasach dalekodystansowych LOT-u, a także posiadaczom statusu podróży Star Alliance Gold. W tej części znajduje się 45 miejsc siedzących. – W ramach przebudowy Lotniska Chopina, czekając na budowę Centralnego Portu Komunikacyjnego, planowane jest niedługo przeniesienie salonu „Polonez” do nowej, większej lokalizacji. Ta zmiana znacząco wpłynie na poprawę komfortu korzystania z salonu, zwłaszcza w godzinach szczytu– dodaje Moczulski.

Salon biznesowy jest zarządzany przez polskiego przewoźnika od 1 lipca 2015 roku, czynny jest cały rok, siedem dni w tygodniu od godziny 5 do 23. Każdego roku obsługuje już ponad 300 tys. pasażerów ceniących komfort i najwyższe standardy podróży. Od 2018 r. pasażerowie mają też do dyspozycji drugi salon biznesowy LOT-u „Mazurek”.

Dyskusja

Co myślisz o artykule?

Business Traveller

Dołącz do dyskusji