Kampania marketingowa „Destination South America” ma na celu zwiększenie zainteresowania i ruchu turystycznego w krajach Ameryki Południowej wśród turystów z Europy. W ramach akcji wykorzystując kanały komunikacji elektronicznej (Facebook, Twitter, Youtube, Google Plus) oraz tradycyjnej (billboardy, prasa drukowana) linie lotnicze zamierzają zainteresować obywateli Europy krajami Ameryki Południowej prezentując za pośrednictwem kanałów komunikacyjnych znane zabytki, bogatą kulturę, inspirujące krajobrazy oraz tradycyjną kuchnię poszczególnych regionów południowego kontynentu Ameryki.
-Wykorzystując tak szeroko zakrojoną kampanię marketingową mamy nadzieje na przybliżenie i wzbudzenie zainteresowania wśród turystów z Europy bogatą ofertą turystyczną krajów Ameryki Południowej. W ramach kampanii zaprezentujemy 115 miejsc wartych odwiedzenia na kontynencie wśród nich takie jak krajobrazy Patagonii, Wysp Galapagos, Wyspę Wielkanocną, Wodospad Iguazu czy Machu Picchu – legendarne miasto Inków – powiedział Ignacio Blanco, dyrektor marketingu europejskiego w LATAM Airlines Group.
LATAM Airlines Group dzięki nowoczesnej flocie i rozległej siatce połączeń już teraz oferuje loty do państw Ameryki Południowej z głównych europejskich miast takich jak Londyn, Madryt, Frankfurt, Mediolan czy Paryż. Jednocześnie jak zapowiadają przedstawiciele obydwu linii siatka połączeń pomiędzy Europą, a Ameryką Południową będzie stale rozbudowywana.