British Airways nieustannie inwestuje w nowe technologie. Robiąc kolejny krok w stronę innowacyjnych rozwiązań, przewoźnik zaznaczył swoją obecności na Google+. W przeciwieństwie do popularnego profilu firmy na Facebooku, strona na portalu Google+ opiera sie na dyskusjach i materiałach merytorycznych, otwierając przed internautami nowe możliwości.
Dzięki Google+ konsumenci British Airways mają możliwość wymiany doświadczeń z pozostałymi użytkownikami portalu. Otwarte forum wymiany wiedzy daje możliwość komentowania tematów związnych z liniami lotniczymi i turystyką, przyciągnęło już ponad 130 tys osób, w tym wielu Polaków. Google+ zbudowany został wokół systemu kręgów znajomych umożliwiając interakcję osobom o podobnych zainteresowaniach (np. podróże).
„British Airways zawsze dąży do innowacyjności nie tylko w przypadku usług lotniczych, ale również w rozwiązaniach technologicznych” – mówi Richarda Bowden, Digital & Innovation Manager British Airways. Jednocześnie podkreśla jak ważna jest możliwosć poznania opinii, komentarzy i oczekiwań klientów wobec firmy i produktu.
Dzięki możliwościom synchronizacji Google+ z aplikacjami mobilnymi oferowanymi przez British Airways pasażerowie mogą za pomocą telefonu komórkowego dzielić się zdjęciem lub filmikiem z podróży, na bieżąco komentować ofertę i serwis na pokładzie samolotu.”Jesteśmy bardzo zadowoleni z możliwości jakie otwierają przed nami serwisy społecznościowe. Google+ daje możliwość weryfikacji potrzeb pasażerów, bieżącej obserwacji poziomu ich zadowolenia a co najważniejsze – konfrontowanie ich z ofertą British Airways.”– mówi Petr Duchek, British Airways Commercial Manager Europy Środkowo-Wschodniej
Strona British Airways dostępna jest pod adresem https://plus.google.com/118273432073223027828