Indonezyjskie służby ratunkowe nad ranem odnalazły szczątki Szuchoja. Wrak wbił się w krawędź urwiska na zboczu wulkanu Salak, w prowincji Jawa Zachodnia, na wysokości ok. 1650 metrów nad poziomem morza. Suchoj miał przelecieć na Dżakartą, lot miał trwać około pół godziny. Po piętnastu minutach lotu pilot poprosił kontrolę lotów o pozwolenie na zejście z 10 tysięcy stóp na 6 tysięcy. Na wysokości 6,200 stóp samolot zniknął z radarów w górzystym terenie.
Nowy Suchoj był w trakcie pokazowego tournee po krajach Azji. Zdążył odwiedzić Myanmar, Pakistan i Kazachstan, miał jeszcze polecieć do Laosu i Wietnamu. Suchoj SuperJet 100 to najnowszy produkt konsorcjum trzech największych fabryk lotniczych w Rosji: Suchoja, Jakowlewa i Iljuszyna. W projektowaniu nowej maszyny pomagał Rosjanom Boeing. Nowy, 95-miejscowy Suchoj ma stać się konkurencją dla niewielkich odrzutowych maszyn typu brazylijski Embrayer czy kanadyjski Bombardier na krótkich i średnich trasach regionalnych.