Dzięki konkursowi linie Finnair chciałyby znaleźć reprezentacyjne zdjęcia przedstawiające ich destynacje, do których należą również polskie miasta – Warszawa, Gdańsk i Kraków. Każdy, kto spędził wspaniałe wakacje albo mieszka w miejscach, do których lata Finnair, może przesłać zdjęcia i wziąć udział w konkursie. Słowa kluczowe to „jakość, kreatywność i świeżość”.
Publiczne głosowanie na www.facebook.com/finnair będzie wstępną selekcją finalistów konkursu. Zwycięzcy zostaną wybrani przez jury, spośród tych finalistów, którzy przesłali najbardziej popularne w głosowaniu zdjęcia.
Nagrodą w konkursie jest bilet klasy ekonomicznej w obie strony dla dwóch osób do jednej z destynacji Finnair, włączając loty z przesiadką w Helsinkach jeśli będzie to konieczne. Loty charterowe nie będą dostępne.
Juhani Nuoramo, Dyrektor ds. sprzedaży Finnair w Polsce, zachęca do aktywnego uczestnictwa. „Mamy nadzieję otrzymać wiele zgłoszeń również z Polski oraz wiele fotografii obrazujących Warszawę, Kraków i Gdańsk. Fotografie uczyniłyby te miejsca – oraz atrakcje, które zapewniają – bardziej znanymi”.
Zgłoszenia do konkursu mogą być przysyłane w formie elektronicznej przez stronę http://photocontest.finnair.com/. Liczba zgłoszeń przypadających na osobę nie jest ograniczona. Ostateczny termin nadsyłania zgłoszeń to 29 lutego 2012, a zwycięzca zostanie ogłoszony 16 marca.
Zwycięskie zdjęcia będą wyświetlane w samolotach linii Finnair jako rozrywka w trakcie lotu oraz będą zamieszczane w innych wybranych mediach. Zasady dotyczące konkursu dostępne są na stronie: http://photocontest.finnair.com/rules-en-us.php