Po prezentacji nowoczesnego malowania samolotów, zmianie platformy komunikacji marketingowej, udoskonalaniu profilu na Facebook’u czy unowocześnieniu layoutu magazynu pokładowego „Kaleidoscope”, LOT z początkiem stycznia 2012 roku wprowadza nowe elementy do umundurowania personelu pokładowego.
LOT aspirując do światowej czołówki linii lotniczych i stale pracując nad jakością usług nie zapomina także o wizerunku. Po znaczących zmianach wprowadzonych w 2011 roku, z których wymienić należy odświeżone malowanie samolotów, będące kompilacją tradycyjnych i nowoczesnych elementów, zmianę stylu komunikacji marketingowej, który wzmacnia wizerunek i buduje świadomość marki na wielu rynkach, także poza Polską, layoutową odnowę „Kaleidoscope”, utworzenie profilu na YouTube czy udoskonalenie profilu na Facebook’u przyszedł czas na kolejne zmiany, które wzmocnią rozpoznawalność LOT-u na świecie.
Od 1 stycznia 2012 roku stewardesy LOT-u będą nosiły gustowne toczki ozdobione metalowymi skrzydełkami z logo PLL LOT S.A. Stewardzi zaś takie same skrzydełka wepną w marynarki.
– Toczki po raz pierwszy pokazane zostały przy okazji uroczystego przystąpienia Ethiopian Airlines do sojuszu Star Alliance – mówi Leszek Chorzewski, Rzecznik Prasowy PLL LOT S.A. – Reprezentantki personelu pokładowego PLL LOT w pełnym umundurowaniu prezentowały się elegancko i profesjonalnie, co podkreślali liczni zgromadzeni na uroczystości przedstawiciele zrzeszonych w Star Alliance przewoźników lotniczych.
– Toczki, które nasze stewardesy będą nosić od 1 stycznia 2012 roku to współczesny design stworzony specjalnie dla LOT-u. Nakrycie głowy nie jest nowością w umundurowaniu personelu pokładowego Polskich Linii Lotniczych LOT – mówi Dorota Haller, Dyrektor Biura Marketingu i Produktu w PLL LOT S.A. – jest nawiązaniem do najlepszej tradycji LOT-u, stewardesy zarówno przed laty jak i teraz kojarzą się z szykiem, profesjonalizmem oraz światowymi trendami w modzie. Nasze toczki doskonale podkreślają urodę i są jednocześnie elementem dopełniającym umundurowanie – a w tym właśnie tkwi siła eleganckiego wizerunku personelu pokładowego LOT-u. Na wiosnę 2012 planujemy wprowadzenie kolejnych zmian w wizerunku personelu pokładowego oraz identyfikacji wizualnej PLL LOT S.A.
Wprowadzenie nakryć głowy oraz wcześniej zimowych płaszczy to początek zmian w umundurowaniu – już wiosną personel pokładowy będzie nosił klasyczne eleganckie trencze oraz nowe apaszki. Przewoźnik zapowiada też na 2012 rok wprowadzenie kolejnych udoskonaleń związanych zarówno z identyfikacją wizualną jak i produktem pokładowym oraz naziemny.