W związku z obchodzoną w tym roku 153 edycją Melbourne Cup Carnival australijski przewoźnik wybudował na lotnisku w Sydney specjalny lounge, z którego goście będą mogli podziwiać zmagania zawodników na torze wyścigów konnych. Główną atrakcją przewidzianą w nowym salonie dla klientów Virgin Australia ma być usługa Hat Valet Service polegająca na zatrudnieniu przez przewoźnika na okres festiwalu portierów oferujących gościom spersonalizowane gadżety i podstawowe elementy ubioru nawiązujące stylem i tematyką do wyścigu.
Dwupoziomowy salon przyjmie łącznie 500 gości, a wśród usług dedykowanym klientom znajdą się m. in. zabiegi kosmetyczne, podświetlane bary czy specjalnie skonstruowane boksy gwarantujące maksymalną prywatność. Wnętrza loungu zostały zaprojektowane w taki sposób, aby swoim wystrojem jak najbardziej nawiązywały do tematyki wydarzenia. Ponadto w ramach usługi Hat Valet Service władze Virgin Australia przewidziały możliwość rezerwacji pierwotnie otrzymanych gadżetów i elementów ubioru dla gości, którzy będą musieli opuścić lounge. Niecodzienne udogodnienie zostało stworzone głównie z myślą o klientach podróżujących klasą biznes oraz członkach programów lojalnościowych platinium i gold.
-Melbourne Cup Carnival jest jednym z ulubionych wydarzeń podróżnych przebywających w Australii. Nasza firma cały czas szuka i pracuje nad rozwiązaniami mającymi zapewnić maksymalny komfort podróży. Jednocześnie stale pracujemy nad tym, aby ciągle polepszać specjalne usługi dedykowane naszym klientom – powiedział Danielle Keighery, dyrektor pionu komunikacji w Virgin Australia.