Bezprzewodowa infrastruktura instalowana na pokładach samolotów latających w australijskich liniach umożliwia podróżnym pobranie rozmaitych treści do własnych urządzeń mobilnych. Możliwość ściągania spersonalizowanych danych cieszy się dużym zainteresowaniem wśród pasażerów. Obecnie w system ten wyposażonych zostało 37 maszyn przewoźnika. Udogodnienie dostępne jest głównie na trasach do Nowej Zelandii oraz na Wyspy Pacyfiku.
Zakres treści dostępnych w platformie jest stale poszerzany. Wobec dużego powodzenia inwestycji do końca tego roku wszystkie samoloty latające pod banderą Virgin Australia mają zostać wyposażone w ten system. Decyzja o budowie takiej infrastruktury została podjęta w oparciu o wyniki badań, z których jasno wynika, iż około 90 proc. spośród podróżnych korzystających z usług Virgin Australia zabiera na pokład własne urządzenia mobilne takie jak laptopy, smartfony czy tablety.
Przedstawiciel przewoźnika Mark Hassel powiedział, że zadowolenie klienta jest dla spółki najważniejsze. Hassel przyznaje również, że przedsiębiorstwo otrzymuje wiele pozytywnych opinii od podróżnych korzystających z systemu. Proces wdrażania platformy rozpoczął się w sierpniu 2012r. Od tamtej pory aplikacja umożliwiająca korzystanie z systemu została pobrana blisko 200 tys. razy.