Odnowiony lounge na holenderskim lotnisku Amsterdam Schipol o łącznej powierzchni 400 m. kw. pomieści maksymalnie 105 podróżnych. Klienci przewoźnika, którzy zdecydują się spędzić czas w salonie będą mieli do dyspozycji udogodnienia takie jak bar serwujący bezpłatne napoje bezalkoholowe, wina i alkohole, bar serwujący różnorodne przekąski, możliwość dokonania zakupów w salonowych delikatesach, a także sieć ogólnodostępnych gniazdek elektrycznych i bezprzewodowych drukarek. Dodatkową atrakcją są zainstalowane w salonie panoramiczne okna, z których rozpościera się widok na pas startowy skąd goście mogą obserwować startujące i lądujące samoloty.
Odrestaurowany lounge został zaprojektowany w taki sposób, aby wykończeniem wnętrz i poziomem komfortu oferowanego gościom nawiązywać do flagowego salonu British Airways mieszczącego się w piątym terminalu brytyjskiego lotniska Heathrow. Za styl i wykończenie wnętrz odpowiedzialna jest firma Graven, która w procesie aranżacji wykorzystała meble marki Boss&Morgan. Jako materiały tapicerskie wykorzystane zostały skóry pochodzące od brytyjskiego producenta Andrew Muirhead.
Oddany do użytku gości lounge na amsterdamskim lotnisku Schipol jest szóstym w kolejności salonem odnowionym w ramach procesu modernizacji wnętrz salonów przeprowadzanego przez British Airways. W ostatnim czasie poza loungem w Amsterdamie zmodernizowane zostały wnętrza salonów na lotniskach w Glasgow, Belfast, Edynburgu, Kapsztadzie i Waszyngtonie.