Nowoczesne stanowiska odprawy bagażowo – paszportowej stanęły w hali głównej warszawskiego portu lotniczego im. Chopina. Z oferty komfortowej odprawy może skorzystać każdy klient linii posiadający bilet na podróż w klasach Economy Plus, LOT Premium Class i LOT Business Class. Intencją PLL LOT przy tworzeniu nowych stanowisk odprawowych było ułatwienie pasażerom przechodzenia przez proces odprawy paszportowo – bagażowej. W tym celu poza wydzieloną przestrzenią odpraw każdy podróżny może liczyć na pomoc asystenta odprawy, który pomoże klientom linii „bezboleśnie” przejść etap odprawy. Nowoczesna przestrzeń została zbudowana przy wykorzystaniu materiałów takich jak drewno, szkło i skóra tak, aby swoim wyglądem nawiązywać do istniejących na lotniskach salonów biznesowych – informuje portal m.warszawa.gazeta.pl.
– Mamy w swojej flocie najnowocześniejsze samoloty Boeing 787 Dreamliner, które oferują naszym pasażerom najwyższy poziom komfortu, na pozostałych etapach podróży również podnosimy poziom obsługi. Stąd nowa, wydzielona strefa umożliwiająca szybkie i wygodne dokonanie odprawy – mówi Michał Leman, dyrektor biura rozwoju produktu w PLL LOT.
Kolejną zainicjowaną i stworzoną przez LOT nowością na lotnisku Chopina jest stanowisko family check – in sprzyjające swoim wykończeniem rodzinom podróżującym wraz z dziećmi. Stanowisko odpraw rodzinnych zostało uruchomione równolegle z nowymi stanowiskami odprawy. Dużym zainteresowaniem wśród najmłodszych podróżnych będą się cieszyć niewątpliwie specjalne schodki umożliwiające podejście do lady odprawowej wystarczająco wysoko, aby samodzielnie móc podać pracownikowi lotniska paszport oraz odebrać kartę pokładową.
– Specjalne stanowisko odprawy dla rodzin uruchomiliśmy już latem, jednak ze względu na ogromną popularność zostało dodatkowo rozbudowane. Zależy nam, aby osoby podróżujące z dziećmi bez stresu i kolejek mogły przejść procedurę odprawy. Myślę, że szczególnie dla najmłodszych pasażerów będzie to miłe rozpoczęcie pierwszych podróży lotniczych – dodał Michał Leman.