Zlokalizowany w piątym terminalu brytyjskiego lotniska butik o powierzchni ponad 300mkw. ma być pierwszym salonem marki, w którym francuscy projektanci zamierzają wdrożyć zupełnie nową koncepcję sprzedaży detalicznej odpowiadając tym samym na wysoki poziom potrzeb nowoczesnego podróżnika. Nowo otwarty butik poza swoją główną funkcją (sprzedaży produktów) ma również zapewnić klientom niepowtarzalne wrażenia wywołane nową kolekcją marki, a także, jakością zakupów w nowo powstałym salonie. Klienci butiku na lotnisku Heathrow będą mogli nabyć przede wszystkim produkty z najnowszej kolekcji Cruise 2015 zaprezentowanej w Monako na Place du Palais.
Głównym projektantem i inicjatorem nowej kolekcji jest Nicolas Ghesquiere nowy dyrektor generalny marki znany z odważnych, i ekstrawaganckich projektów. Jednym z elementów nowej linii są między innymi granatowe swetry wyszyte bogatymi haftami, które mają przywodzić na myśl rafy koralowe z Lazurowego Wybrzeża. W ten sposób projektanci Louis Vuitton nawiązali do wartości wyznawanych przez założycieli marki, jakimi były podróże.
Warto dodać, że Louis Vuitton założyciel marki był entuzjastą lotnictwa i z zaangażowaniem obserwował poczynania pierwszych lotników takich jak Alberto Santos-Dumont czy braci Wright. Jednym z pierwszych projektów marki powstałym na początku XX wieku był niezatapialny, ultralekki, wodoszczelny oraz oczywiście skórzany „Aero-kufer” stworzony z myślą o podróżach balonem.