Pierwszy hub biznesowy w Polsce

Autor tekstu: , Data publikacji:

Dwa tysiące godzin. Mniej więcej tyle czasu rocznie poświęcamy na pracę. Podobno połowa sukcesu w negocjacjach to dobrze zaparzona kawa i biuro, które zachwyci gościa. Do tego sąsiedztwo hotelu, kina, restauracji, parku oraz możliwość skorzystania z basenu i kortów tenisowych w pobliżu. To algorytm na sukces w biznesie na światowym poziomie.

Moskiewskie Centrum Biznesowe, Roppongi Hill w Tokio, czy Digital Media City w Seulu – centra biznesowe są sprawdzonym i docenianym modelem prowadzenia firmy. Łódź jest kolejnym miastem na mapie świata, w którym właśnie powstaje multimedialny hub dla biznesu.

Łódź na biznesowej mapie świata

Co łączy Digital Media City Landmark Building, Eindhoven High Tech Campus, Moscow International Business Centre i hub biznesowy przy Łąkowej 29, w centrum którego powstaje biurowiec MediaHUB? Nowoczesne podejście do biznesu, kompleksowość i ekskluzywność. Już niebawem w Łodzi będzie można pracować w modelu sprawdzonym w Tokio, Seulu czy Moskwie.

W centrum miasta powstaje biurowiec klasy A, w którym dwie szybkobieżne windy łączą dziesięć pięter biur o podobnym rzucie, hotel sieci DoubleTree by Hilton oferujący 193 pokoje, osiem sal konferencyjnych na ponad tysiąc osób, basen, SPA, salę balową oraz kinową i restaurację. Bezpośrednie sąsiedztwo biurowca MediaHUB to firmy z branży nowych technologii, telekomunikacji, filmu, mediów i sztuki. Wyspecjalizowane zaplecze technologiczne sprawia, że łódzki hub tworzy dla biznesu centrum, które zapewni wysoki standard pracy oraz kreatywne możliwości spędzania czasu.

Hub biznesowy daje możliwość prowadzenia biznesu w warunkach zapewniających prestiż i komfort pracy w wyjątkowym otoczeniu. Dzięki MediaHUB powstał „new business day” – nowa filozofia pracy w Łodzi dla nowoczesnych firm.

Jedyny taki adres w Polsce

Adres Łąkowa 29 ma bogatą biznesową tradycję. Obecnie swoje siedziby mają tutaj otaczające MediaHUB firmy z branż nowych technologii, nowych mediów, filmu i sztuki. Hub biznesowy tworzą między innymi operator usług multimedialnych TOYA oraz TOYA Studios, w której powstają ścieżki dźwiękowe do ponad połowy polskich filmów, Klub Wytwórnia, czyli największy artystyczny projekt w mieście, realizujący blisko 100 imprez rocznie, a także Opus Film, Łódzkie Centrum Filmowe i Filmoteka Narodowa.

„Sercem” biznesowego hubu i „układem nerwowym” biurowca jest główny inwestor MediaHUB firma TOYA – lider technologiczny w branży telekomunikacyjnej, który stworzył rozbudowaną sieć połączeń firm sektora nowych technologii i mediów. Adres Łąkowa 29 zasila w Internet blisko 100 tysięcy użytkowników, posiada łącza internetowe z całym światem z nieograniczoną możliwością rozbudowy

i dociera światłowodem do najważniejszych miejsc w Łodzi: Manufaktury, Atlas Areny, Teatru Wielkiego, czy Portu Lotniczego Łódź i Międzynarodowych Targów Łódzkich. Ponadto zmodernizowane obiekty dawnej Wytwórni Filmów Fabularnych w Łodzi oferują 7 600 m2 powierzchni konferencyjnej, kongresowej, wystawienniczej i koncertowej, która może pomieścić do 4 000 osób. Wyspecjalizowane zaplecze technologiczne i konferencyjne czyni z biurowca MediaHUB miejsce dla biznesów kreatywnych opierających się na innowacyjności, w tym  między innymi z branż nowych mediów, nowych technologii, gier komputerowych, oprogramowania, projektowania, sztuki i filmu.

Hub biznesowy z  historią w tle

MediaHUB powstaje na terenie dawnej Fabryki Snów – Wytwórni Filmów Fabularnych w Łodzi, gdzie wyprodukowano między innymi pierwszy pełnometrażowy film powojenny. Dla podkreślenia filmowego charakteru miejsca w elewację budynku wkomponowano interpretację kadru z obrazu „Zakazane piosenki”. „Piksele”, tworzące zdjęcie, mają powierzchnię około jednego metra kwadratowego, natomiast główna fasada szklana zajmuje ponad osiem tysięcy metrów kwadratowych.

Unikatowa elewacja kompleksu stała się inspiracją do ogłoszenia ogólnopolskiego castingu „Sobowtóry”, w którym MediaHUB poszukuje sobowtórów pięciu postaci z kadru „Zakazanych piosenek”. Zwycięzcy akcji wezmą udział w fotograficznym remake’u obrazu, który będzie jednym z wydarzeń oficjalnego otwarcia hotelu DoubleTree by Hilton w Łodzi.