Uważa tak, aż ponad połowa respondentów. Co więcej aż 38% odpowiadających twierdzi, że woleliby tabletki nasenne na poduszkach w pokojach hotelowych zamiast czekoladek. Nic więc dziwnego, że gdy w 1999 r. marka Westin wprowadziła Niebiańskie Łóżko zawładnęła sercami osób podróżujących, zrewolucjonizowała rynek i z jednego produktu rozwinęła swoją ofertę w bogate portfolio inicjatyw, które mają za zadanie dbać o dobre samopoczucie gości.
Hotele Westin przewróciły branżę hotelarską do góry nogami i wszczęły rewolucję w dziedzinie łóżek hotelowych wprowadzając w 1999 r. Niebiańskie Łóżko – Heavenly Bed®: ikonę, która do dziś stanowi inspirację dla twórców łóżek. W ciągu minionego dziesięciolecia ponad 75 milionów gości, w tym głów państw, sław Hollywood i świata sportu, wypoczywało w łóżkach Heavenly Bed w hotelach Westin na całym świecie. Sukces tego wynalazku był tak ogromny, że sieć wręcz została zmuszona do wprowadzenia Niebiańskiego Łóżka do sprzedaży detalicznej i do tej pory sprzedano ponad 30.000 łóżek i 100.000 poduszek.
Niebiańskie Łóżko składa się z poszewek, prześcieradeł, 4 poduszek wypełnionych gęsim pierzem lub puchem, wałka, przytulnego pledu, wygodnego, sprężystego, specjalnie zaprojektowanego materaca oraz stelażu. Westin wydał ponad 30 milionów dolarów by stworzyć idealne warunki do nocnego snu i wprowadzić na rynek Niebiańskie Łóżko.
Łóżka to jednak tylko jeden element oddziaływania na zmysły w Westinie. Relaks zaczyna się już po przekroczeniu progu hotelu, kiedy to zmysły gości pieści zapach białej herbaty i odprężająca muzyka w lobby. Zapach białej herbaty z nutą geranium i frezji został specjalnie zaprojektowany dla marki Westin, aby podkreślić jej osobowość. Ma on właściwości relaksujące i powstał w wyniku trwających ponad rok badań. W kolekcji zapachowej znajduje się również rozpylacz olejku oraz potpoutti na bazie naturalnych składników.