Również kompozycje kwiatowe mają swoją rolę w Westinie – stworzone zostały specjalnie dla marki Westin przez Jane Packer – ulubioną florystkę Calvina Kleina i Donny Karan, a ich celem jest podkreślenie osobowości marki. Zachwycają one prostotą i elegancją, a zaskakują dodatkami, takimi jak sploty wierzby, mech, czy kamienie.
Marka Westin wie, że podstawą dobrego funkcjonowania jest równowaga między pracą, wysiłkiem fizycznym i dobrym odżywianiem. Aby zapewnić to, że goście wyjeżdżając z hotelu będą czuli się lepiej niż przed przyjazdem wprowadzono inicjatywy, które gwarantują, że nasze organizmy będą funkcjonować w 100%.
A wszystko zaczyna się od śniadania, które w Westinie nie jest zwyczajne. Zostało ono skomponowane na bazie filozofii SuperFoodRX, która zakłada synergię produktów.
Okazuje się bowiem, ze pewne składniki spożywane w parach mają wyższe wartości odżywcze niż jedzone solo. Przykładowo, awokado wpływa na zwiększenie wchłaniania przeciwutleniaczy zawartych w innych pokarmach SuperFoods, takich jak pomidory, czy szpinak, a cynamon w połączeniu z ziarnami pomaga kontrolować poziom cukru we krwi, dlatego powinno się komponować te składniki w posiłkach. Odpowiednio dobrane pożywienie może znacząco wpływać na zdrowie, dodawać energii, poprawiać nastrój, a tym samym poprawiać jakość życia.
Goście hotelu The Westin Warsaw mają możliwość zrelaksowania się i poprawienia swojej kondycji fizycznej w sali do ćwiczeń Westin WorkOUT, która jest czynna całą dobę. Dzięki czemu goście mogą ćwiczyć wtedy kiedy tylko mają na to ochotę. Westin WorkOUT jest wyposażony w nowoczesne maszyny cardio, bieżnie, rowery z ekranami telewizyjnymi oraz inne sprzęty siłowe. Instruktorzy dla każdego gościa opracowują indywidualny zestaw ćwiczeń dostosowany do potrzeb i możliwości klienta, doradzają sposób suplementacji, czy pomagają rozpocząć zdrowy styl życia.
Również w pokojach czeka na gości pełnia luksusu i oaza relaksu. W pięknych, przestronnych wnętrzach mogą oni po całym dniu spotkań zrelaksować się i poczuć jak w prywatnym spa. Zamiast wychodzić do centrum odnowy biologicznej mogą zamówić masaż do pokoju (In-room spa). Doświadczeni masażyści proponują gościom wiele rodzajów zabiegów m. in.: masaż szwedzki, relaksacyjny czy sportowy.
Dbanie o dobre samopoczucie gości, działanie na ich zmysły to strategia, którą podąża z sukcesem Westin. Obecnie marka posiada 170 hoteli w 35 krajach i planuje dalszą ekspansję. W dzisiejszych szalonych czasach, w których trudno znaleźć czas na regularne posiłki, miejsce, które oferuje inicjatywy gwarantujące lepsze życie jest na wagę złota.