Z blisko 6 tysiącami hoteli w ponad 100 krajach, IHG Hotels & Resorts, gdy świat pozostawał w zawieszeniu – budował swoje portfolio, zmieniał pozycję w branży dzięki ciekawym nowym markom i partnerstwom inwestując znaczne środki i przenosząc program lojalnościowy na nowy poziom. Dziś, gdy podróżni pakują swoje walizki i marzą o wakacjach lub satysfakcji czerpanej z udanej podróży służbowej, IHG uruchamia najlepszy w swojej klasie program lojalnościowy, IHG One Rewards, skupiony wokół swoich gości dający im atrakcyjniejsze korzyści, więcej sposobów na ich gromadzenie, a wszystko to dzięki wiodącej technologii w nowej aplikacji mobilnej.
Udoskonalony program łączy członków IHG One Rewards z rosnącym portfolio 17 marek IHG Hotels & Resorts. Uruchomienie IHG One Rewards jest następstwem ogłoszenia w styczniu 2022 roku nowej struktury statusów i gromadzenia punktów premiowych programu – zaprojektowanej z myślą o wsparciu członków w szybszym zdobywaniu większej liczby punktów i zapewnieniu szerszych możliwości ich wykorzystania.
IHG One Rewards będzie oferował członkom najlepszą w branży wartość oraz odpowiednie korzyści i tym samym przełoży się na udoskonalenie ich pobytów w hotelach. Najważniejsze elementy programu obejmują:
Szybsze zdobywanie punktów: Nowa struktura statusów i zdobywania punktów premiowych umożliwią członkom szybsze gromadzenie większej liczby punktów i zdobywanie nagród. Weszła ona w życie 13 kwietnia 2022 roku i będzie widoczna na wszystkich kontach członkowskich do 17 kwietnia 2022 r.
Atrakcyjniejsze korzyści: Bezpłatne śniadanie w przypadku członków Diamond Elite w ramach wyboru udogodnienia powitalnego
Ekskluzywny dostęp do promocji rabatowych Reward Night dla członków Platinum Elite oraz Diamond Elite
Więcej możliwości dla członków Elite obejmujących wcześniejsze zameldowanie, późne wymeldowanie (w zależności od dostępności) i podwyższenie standardu pokoju (w przypadku dostępności do apartamentów lub innego pokoju typu premium dla członków Platinum Elite oraz Diamond Elite)
Wyjątkowy wybór: Mając na uwadze fakt, że nie wszyscy członkowie chcą wykorzystać swoje punkty w taki sam sposób, IHG One Rewards wprowadza Milestone Rewards – nową, opartą na technologii platformę, która zapewni członkom możliwość wyboru nagród, które są dla nich najważniejsze. Począwszy od zaledwie 20 noclegów, członkowie będą mieli do wyboru nagrody co 10 noclegów do 100 noclegów. Wybór takich Milestone Rewards obejmuje punkty, nagrody $20 w gastronomii, potwierdzone podwyższenie kategorii z pokoju standard do apartamentu oraz dostęp do Club InterContinental.
W nadchodzących tygodniach IHG Hotels & Resorts wprowadzi również nową aplikację mobilną IHG One Rewards, która będzie wspierać program IHG One Rewards i sprawi, że doświadczenie związane z korzystaniem z programu lojalnościowego będzie dostępne na wyciągnięcie ręki. Aplikacja jest kluczowym elementem programu IHG One Rewards i stanowi podstawę przyszłego rozwoju. Nowe doświadczenia klientów są bardziej spersonalizowane, a nowa aplikacja zapewnia usprawnioną rezerwację i umożliwia członkom otrzymywanie informacji, szybsze zameldowanie, pozostawanie w kontakcie z hotelem oraz elastyczność podczas podróży. Członkowie IHG One Rewards zostaną poproszeni o aktualizację aplikacji na swoim urządzeniu przy użyciu Apple App Store lub Google Play Store.
Nowa marka IHG One Rewards ma odmienione logo z unikalną ikoną „One”. Oznaczenie „One” w programie IHG One Rewards to potwierdzenie długoterminowych wartości naszego nowego programu – „One You” – potwierdzenie indywidualności i „One Future” – naszego zaangażowania w pozytywny wpływ na ludzi, społeczności i naszą planetę.
– To jedna z największych i najbardziej kompleksowych inwestycji zrealizowanych przez IHG Hotels & Resorts w ostatnich latach. To także największy rozwój jakiego dokonaliśmy w obszarze programów lojalnościowych od czasu wprowadzenia pierwszego w branży programu lojalnościowego. Realnie zmieniamy doświadczenia gości dając naszym członkom programu lojalnościowego więcej elementów, których oczekują, wyższą wartość i ciekawe korzyści przekazywane indywidualnie za pomocą nowej technologii, poprzez naszą nową aplikację mobilną – komentuje Claire Bennett, Global Chief Customer Officer w IHG Hotels & Resorts.
Dotychczasowe pobyty członków od 1 stycznia 2022 roku będą uwzględniane do ich nowego i podwyższonego statusu. Nowa struktura uzyskiwania statusów i gromadzenia punktów premiowych wchodzi w życie 13 kwietnia 2022 roku i będzie widoczna na wszystkich kontach członkowskich do 17 kwietnia 2022 r. Wszystkie korzyści dla członków – w tym uruchomienie Milestone Rewards – zostaną udostępnione członkom na początku czerwca 2022 r.