Zgodnie z zapowiedzią, bezpośrednie rejsy Qatar Airways między Dohą a Warszawą zostaną zainaugurowane 5 grudnia br. i będą wykonywane z częstotliwością czterech lotów tygodniowo.
Centrum Obsługi Klienta, które ma być otwarte w lutym 2013 r. zapewni klientom przyjmowanie rezerwacji, obsługę użytkowników strony internetowej, wsparcie dla uczestników Privilege Club oraz pomoc w podróżach odbywanych w ramach europejskiej siatki połączeń Qatar Airways.
Nowe Centrum zatrudniające początkowo 100 pracowników będzie wyposażone w najnowszą technologię, która pozwoli na zwiększenie zadowolenia klientów oraz na połączenie nowej lokalizacji z wirtualną siecią Światowego Centrum Obsługi Qatar Airways.
Poszukując nowej lokalizacji, okazało się, że miasto Wrocław jest najlepszą lokalizacją dla nowego europejskiego centrum obsługi klienta.Odnotowujące w ciągu ostatnich 15 lat gwałtowny rozwój, Qatar Airways oferują połączenia ze 119 najważniejszymi portami w Europie, na Bliskim Wschodzie, w Afryce, Azji, Ameryce Północnej i Południowej.
Aktualnie, flota katarskiego przewoźnika liczy 111 samolotów.Od początku 2012 r. Qatar Airways uruchomiły rejsy do Baku,Tbilisi, Kigali w Rwandzie, Zagrzebia, Erbil w Iraku, Bagdadu, Perth, Kilimandżaro i Myanmar w Yangon.
W okresie najbliższych miesięcy katarski przewoźnik uruchomi połączenia do Maputo, Belgradu, Warszawy, Gassim, Nadżaf oraz do Chicago