W ciągu dwóch dni odbędzie się szereg webinarów oraz spotkań online dedykowanych dla polskiego rynku, których celem jest jak najlepsze wykorzystanie okresu wymuszonego przestoju w branży. Wydarzenie ma w zamyśle pomóc budować mosty pomiędzy kulturami oraz biznesami, wspierając turystykę w jej rychłym powrocie do świetności. Będzie to znakomita okazja dla polskich operatorów wycieczek oraz agencji, by przekonać się, jakie skarby mają do zaoferowania Filipiny.
Podczas wydarzenia Philippines Tourism Digital Event poznamy bliżej ofertę 11 wystawców z Filipin. Będą oni dostępni przez obydwa dni trwania konferencji na spotkania dwustronne oraz podczas prowadzonych webinarów. Każdemu z nich przydzielony zostanie wirtualny pokój spotkań, gdzie odbywać się będą prywatne sesje z agentami. Operatorzy wycieczek oraz biura podróży będą mieli okazję poznać Ministerstwo Turystyki Filipin, hotele sieci Bluewater Resorts, Bohol Beach Club, a także Crimson Hotels and Resorts. Oprócz nich w wydarzeniu udział wezmą najważniejsze spółki turystyczne specjalizujące się w rynkach europejskich, tzn. ANNSET Holidays, Baron Travel Corporation, Rajah Tours, Travelexperts, Travelite Travel and Tours, Uni Orient Travel oraz INTAS Destination Management. Dla wystawców wydarzenie Philippines Tourism Digital Event oznaczać będzie wyjątkową szansę na spotkanie się, rozmowę oraz nawiązanie bliższych relacji z operatorami wycieczek, biurami podróży oraz spółkami oferującymi usługi typu concierge z Polski.
Wydarzenie rozpocznie się w środę, 2 grudnia o godz. 9.00 CET, od webinaru, po którym nastąpi blok spotkań B2B zaplanowanych na godziny od 09.40 do 12.20. Kolejny webinar otworzy program sesji czwartkowej, 3 grudnia. Tego dnia spotkania B2B zaplanowano również w godzinach od 09.40 do 12.20. Po zakończeniu części oficjalnej zabawa będzie miała ciąg dalszy: o 12:30 zapraszamy na wielką loterię, na której będzie można wygrać fantastyczne nagrody sponsorowane przez wystawców, takie jak vouchery na pobyt w bajkowych miejscach na Filipinach.
Rejestracja na wydarzenie jest otwarta i bezpłatna dla wszystkich operatorów wycieczek, biur podróży oraz spółek oferujących usługi typu concierge z Polski. Na spotkania można się rejestrować, korzystając z internetowego formularza dostępnego TUTAJ. W razie pytań zachęcamy do kontaktu pod następującym adresem e-mail: events@luxurytravel-show.com.