Główne role w najnowszym spocie reklamowym linii lotniczych Air France odgrywają młodzi ludzie, a także dzieci huśtające się na huśtawkach reprezentując główne elementy kultury francuskiej takie jak modę, kuchnię czy Paryską Operę. Fabuła spotu została osadzona we wnętrzach przypominających kabiny pasażerskie samolotów. Poza klasycznymi elementami francuskiej kultury w filmie obecne są również sceny przedstawiające usługi dostępne na pokładach samolotów. Całość obrazu została wzbogacona żywymi kolorami, a także łagodną muzyką, dzięki czemu francuskim twórcom udało się stworzyć we współpracy z agencją reklamową BETC ciekawy i niebanalny spot – informuje portal rp.pl.
Zobacz spot Air France
Zgodnie z założeniem władz francuskiego przewoźnika spot ma odzwierciedlać nową wdrażaną właśnie strategię w Air France w ramach, której linia zamierza okazać przede wszystkim ducha walki, a także bliskość z podróżnymi. Trwający niecałą minutę film jest emitowany przed seansami w kinach, a także w telewizji w państwach takich Stany Zjednoczone, Brazylia, Japonia, Chiny i Włochy. Szersza publiczność może oglądać spot za pośrednictwem serwisów wideo i mediów społecznościowych.
– Poprzez obraz i muzykę Air France celebruje swoje wartości. Cala kampania natomiast pozwoli nam wzmocnić komunikację towarzyszącą wprowadzaniu usprawnień produktowych oraz nowych usług. Uwaga poświęcona podróżnym, wysoka, jakość i przyjemność, a także francuski styl podróżowania to najważniejsze elementy najnowszej oferty, która pozwoli nam zaistnieć na nowych rynkach – wyjaśnia Frédéric Gagey, prezes i dyrektor generalny linii Air France.