W ramach umowy, konsultanci CWT na całym świecie będą mieć dostęp do szerokiej oferty turystycznej na platformie Amadeus Travel Platform oraz najnowszej technologii, w tym Amadeus Selling Platform Connect. To wyjątkowe połączenie treści z narzędziami wesprze doradców CWT w dostarczaniu podróżującym wysokiej jakości spersonalizowanych usług w uproszczony i bardziej skuteczny sposób. Ma to ścisły związek z przyjętą przez CWT strategią o nazwie „CWT 3.0 strategy”, której celem jest podniesienie wydajności i zapewnienie klientom lepszych możliwości podróży poprzez usprawnienie procesów i narzędzi. Wdrożenie najnowszej technologii Amadeus będzie wspierać CWT w realizacji tych celów.
– Cieszymy się, że możemy poszerzyć naszą współpracę z Amadeus w ramach strategii CWT 3.0. – powiedział Vince Chirico, starszy wiceprezes ds. globalnej sieci i partnerów technologicznych w CWT. – Przyczyni się ona do uproszczenia naszej infrastruktury operacyjnej, umożliwi wspólne wprowadzanie innowacji oraz przyspieszy nasz globalny wzrost.
– Podróżni szukają dzisiaj spójności, przejrzystości i możliwości wyboru, a odpowiednia technologia jest kluczem do zaspokojenia tych potrzeb. Cieszymy się, że możemy rozszerzyć naszą długofalową współpracę z CWT, zapewniając wiodącą technologię wraz z najbogatszą ofertą, aby sprostać potrzebom podróżujących służbowo – dodał Rajiv Rajian, wiceprezes ds. podróży służbowych w segmencie Travel Channels w Amadeus.
CWT dołączył niedawno do programu Amadeus NDC-X i będzie współpracować z Amadeus nad łączeniem sprzedawców usług turystycznych i linii lotniczych za pomocą standardu IATA NDC.