Nowopowstała platforma „The Journey” dostępna pod adresem podcast.klm.com aktualnie zawiera pierwszy podcast o Alasce oraz zapowiedzi kilku kolejnych audycji. Każdy odcinek będzie poświęcony jednej podróży. Klienci i fani KLM są zaproszeni do współuczestnictwa w tym projekcie i podzielenia się osobistymi historiami ze swoich podróży w formie podcastu. Co dwa tygodnie będziemy mogli poznawać kolejne odcinki audycji, których w sumie ma powstać sześć.
– Jesteśmy przekonani, że popularne obecnie podcasty to świetny pomysł, który marka może wykorzystać obok tradycyjnych kanałów komunikacji. Osobiste, prawdziwe doświadczenia z podróży mogą być na tyle wciągające, że pozwalają słuchaczom zainteresować się historią przez 30 do 40 minut. Tak długi kontakt z marką współtworzącą przekaz to duże osiągnięcie. Mamy nadzieję, że dzięki podcastom zainspirujemy klientów do podróży, w których czeka ich wiele niezwykłych doświadczeń – tłumaczy Natasha van Roode, szef działu komunikacji marketingowej KLM.
Podcast to rodzaj audycji internetowej, zazwyczaj publikowanej regularnie np. w odcinkach, w postaci przekazu audio lub video. Podcasty można odtwarzać w dowolnym miejscu i czasie. Te, tworzone przez KLM są dostępne na stronie „The Journey” pod adresem: podcast.klm.com. Co ważne mamy też do nich dostęp na naszym smartfonie, za pośrednictwem wszystkich głównych platform podcastowych: Spotify, Podcast app i Google Play.
KLM wciąż szuka specjalnej historii z podróży do ostatniego odcinka „The Journey”. Słuchacze są proszeni o nadsyłanie poprzez podcast.klm.com, swoich wyjątkowych doświadczeń z podróży i podzielenia się osobistymi historiami, które mają szansę zainspirować innych.