Malta w przewodniku turystycznym miesięcznika Forbes

Autor tekstu: , Data publikacji:

Wyspy Maltańskie uczestniczą w Forbes International Star Award, przedsięwzięciu mającym na celu certyfikację restauracji i hoteli. Przewodnik Forbesa stawia sobie za cel szkolenie i nagradzanie sektora hotelarskie za dobry produkt turystyczny.

Forbes Travel Guide jest światowym autorytetem w dziedzinie luksusowej gościnności i ma zespół profesjonalnych inspektorów, którzy podróżują po całym świecie, by oceniać hotele, restauracje i spa w oparciu o 900 obiektywnych standardów, które określają ich roczne oceny w postaci gwiazdek. Inspektorzy odwiedzają każdy hotel, restaurację i spa, w których stosują Star Rate. Są tzw. mastery clients, czyli płacą za siebie i pozostają anonimowi jak typowi hotelowi goście. Każda ocena jest przyznawana w ramach obiektywnego, niezależnego rankingu Forbesa.

Podczas gdy oceniane są zarówno usługi, jak i obiekty, system gwiazdek Forbesa kładzie nacisk na obsługę, ponieważ doświadczenie danej osoby w hotelu, restauracji lub spa wykracza poza wygląd obiektu — to właśnie jakość obsługi ma największy wpływ na to, co turysta najbardziej zapamiętuje.

Forbes Travel Guide powstał w 1958 roku jako Mobil Travel Guide, przewodnik dla amerykańskich kierowców. Forbes stworzył oryginalny pięciogwiazdkowy system oceny i jest jedyną niezależną, globalną agencją ratingową luksusowej gościnności. Od ponad 60 lat jego przedstawiciele podróżują po świecie, aby zapewnić gościom najbardziej wiarygodne informacje o tym, gdzie się zatrzymać, co zjeść i jak odpocząć.

Malta będzie pierwszym krajem na świecie, który weźmie udział w Forbes International Star Award, programie mającym na celu certyfikację restauracji i hoteli.

Jestem przekonani, że ten program będzie motywacją dla placówek turystycznych do dalszego doskonalenia swoich usług. To kolejny element naszej strategii na następną dekadę – komentuje Carlo Micallef, wiceprezes i dyrektor ds. marketingu VisitMalta.