Od tej chwili zaplanowane w rozkładzie połączenia są obsługiwane wyłącznie przez maszyny z nowymi wnętrzami. 106 maszyn międzykontynentalnych Lufthansy ma nowe kabiny i fotele klasy biznes i ekonomicznej. W 76 samolotach zainstalowana jest także nowa first class.
Od 2011 roku Lufthansa inwestowała średnio około milion euro dziennie w modernizację kabin. Łączna wartość tej inwestycji wyniosła ok. 1,5 mld euro. Lufthansa Technik wymieniła, zmodyfikowała lub zainstalowała ok. 39000 foteli: 600 w klasie first, 7000 w klasie biznes i ponad 27600 w klasie ekonomicznej. W nowej dla Lufthansy klasie premium economy trwa instalacja 3600 foteli we flocie międzykontynentalnej. Montaż nowej kabiny w całej flocie dalekiego zasięgu zakończy się jesienią tego roku. Oprócz nowych foteli, ulepszeniu uległ również pokładowy system rozrywki – zainstalowano nowe monitory oraz rozbudowano ofertę audio i wideo.
Modernizacja dotyczy także rozwoju FlyNet®, który jest od niedawna dostępny na wszystkich trasach międzykontynentalnych. Bezprzewodowy szerokopasmowy Internet umożliwia pasażerom pozostanie online podczas podróży. Dodatkowo trzy czwarte maszyn długodystansowych jest już wyposażonych w bezpośredni dostęp do sieci komórkowej, co umożliwia przesyłanie smsów i synchronizację informacji na urządzeniach mobilnych.
Co się zmieniło w nowej klasie biznes? Dzięki jednemu guzikowi fotel może się rozłożyć to pozycji w pełni leżącej o długości 198 cm. Od sierpnia jest dostępny nowy serwis restauracyjny na połączeniach wykonywanych na Airbusie A380 na trasach do krajów Zatoki Perskiej i Azji. Stolik jest nakrywany indywidualnie przez obsługę pokładową, a dania i napoje są serwowane bezpośrednio z kuchni.