Jedna z najbardziej znanych marek hotelowych na świecie zdecydowała się wprowadzić tzw. Protokół Bezpieczeństwa.
– Naszym Partnerem na poziomie globalnym jest firma SGS – światowy leader w zakresie inspekcji, weryfikacji oraz certyfikacji. Jednym z głównych i nadrzędnych celów Radisson Hotel Group jest nieustająca dbalość o zdrowie i bezpieczeństwo naszych gości, pracowników oraz partnerów biznesowych. Nasza firma przeprowadziła dogłębną analizę wszystkich już istniejących zasad w zakresie zdrowia i bezpieczeństwa, a następnie wraz z grupą ekspertów dokonała dalszych zmian i ulepszeń.Te pogłębione zmiany w zakresie operacji , procedury związane z troską o zdrowie i bezpieczeństwo zostały przygotowane przez firmę SGS a następnie zostaną one dostosowane do wymogów i rekomendacji lokalnych , tak aby zapewni naszym Gościom absolutne bezpieczeństwo od momentu zameldowania do opuszczenia naszych obiektów hotelowych. Protokół Bezpieczeństwa grupy hotelowej Radisson jescze bardziej umocni nasze działania w zakresie już istniejących rygorów sanitarnych, czystości oraz dezynfekcji we wszystkich naszych hotelach na całym świecie – pisze firma w specjalnym oświadczeniu.
Zasady te między innymi wskazują konieczność obecności stacji sanitarnych do rak we wszystkich wejściach do naszych obiektów. Nakazują użycie środków ochrony osobistej, ekranów ochronnych. Zwiększamy częstotliwość oraz jakość sprzątania i dezynfekcji, obowiązuje nakaz udokumentowania tych działań. Zachowujemy dystans socjalny na obszarze całego hotelu wliczając powierzchnie konferencyjne. Szkolimy w naszych lokalnych Centrach Kontroli Epidemiologicznej w zgodzie z zaleceniami Swiatowej Organizacji Zdrowia ( WHO). Pogłębiamy standardy związane z bezpieczeństwem żywności w drodze kompleksowych szkoleń dla naszych pracowników. Nowe zasady dotyczące czystości i dezynfekcji zostały opracowane we współpracy z firmą Diversey – światowym dostawcą rozwiązań w tym zakresie, łącząc najlepsze w swojej klasie rozwiązania w zakresie czystości i higieny ze wzmocnionymi wymaganiami i opatentowaną technologią przeznaczoną dla ochrony zdrowia.
Radisson Hotel Group wprowadza oficjalną etykietę czystości i dezynfekcji potwierdzoną przez SGS w celu zapewnienia najwyższych standardów czystości, higieny i bezpieczeństwa. W ramach tego programu poszczególne hotele mogą otrzymać etykietę zatwierdzenia po zakończeniu kompleksowego audytu lokalnego. W Radisson Hotel Group dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić czyste i bezpieczne środowisko dla naszych gości i pracowników.
– Świat został zasadniczo zmieniony przez COVID-19, dlatego kluczem jest ochrona wszystkich, którzy pracują, nocują i współpracują z nami, gdy ponownie otwieramy drzwi do nowej ery podróży. Aby to zrobić, dokładnie zbadaliśmy wszystkie obszary w hotelu i jesteśmy dumni, że współpracujemy z SGS w celu stworzenia naszego programu Radisson Hotels Safety Protocol – tłumaczy Federico J. González, CEO, Radisson Hospitality AB i Przewodniczący Globalnego Komitet Sterującego Radisson Hotel Group.
Frankie Ng, Dyrektor Generalny firmy SGS, dodaje: – Wiodąca rola SGS w sektorze podróży i hotelarstwa umożliwiło naszym ekspertom ds. bezpieczeństwa i higieny pracy opracowanie kompleksowego i prostego protokołu sprawdzającego procedury zarządzania i status dezynfekcji hoteli. Naszym celem jest zapewnienie przestrzegania najwyższych standardów higieny, aby chronić gości, a także członków zespołu Radisson Hotel Group.
Radisson Hotel Group wkrótce ogłosi rozszerzenie swoich działań, które obejmuje 20 kroków i dodatkowy protokół 10 kroków dla segmentu spotkań i konferencji. Firma spodziewa się uzupełnić wszystkie niezbędne szczegóły operacyjne tego programu w ciągu najbliższych kilku tygodni.
Rozważane zasady obejmują:
- Zwiększona częstotliwość czyszczenia i dezynfekcji we wszystkich obszarach hotelu, zwracając szczególną uwagę na przedmioty czesto dotykane
- Stacje z alkoholowym środkiem do dezynfekcji rąk i rękawiczkami przy wejściu od frontu oraz w miejscach publicznych hotelu
- Dezynfekcje wszystkich kluczy do pokoju przed i w trakcie procesu zameldowania
- Zastosowanie procedury Express check-out w celu zminimalizowania kontaktów
- Promowanie metody płatności bezgotówkowych
- Dedykowane zawieszki na drzwiach zawierające informacje o procedurach czyszczenia i dezynfekcji w każdym pomieszczeniu
- Kompleksowe programy szkoleniowe w zakresie higieny i zapobiegania dla członków zespołu
- Wyposażenie członków zespołu w personalny sprzet ochronny taki jak maski i rękawiczki