Wizz Air z nagrodą CESAAR za personel pokładowy

Autor tekstu: , , Data publikacji:

Wizz Air została uznana za najlepszą niskokosztową linię lotniczą w Europie Środkowo-Wschodniej i otrzymała nagrodę dla najlepszego personelu pokładowego od pasażerów z regionu. Wyróżnienie przyznawane jest przez pasażerów w plebiscycie organizowanym przez portal pasazer.com. Nagrody CESAAR zostały wręczone podczas uroczystej gali we Wrocławiu.

Nagroda Wizz Air dla najlepszej niskokosztowej linii lotniczej w Europie Środkowo-Wschodniej jest dowodem zaangażowania linii w świadczenie wyjątkowych usług w połączeniu z możliwościami podróżowania w przystępnych cenach, doskonałym rozwojem siatki połączeń i wyjątkowymi wynikami. Pasażerowie chwalą linię za wysoki poziom usług i obsługi klienta, co czyni ją wyjątkowym wyborem w regionie.

Wizz Air nadal rozwija swoją obecność w Polsce – w 2023 r. Na trasach do i z Polski skorzystało ponad 11 milionów pasażerów, co oznacza znaczny wzrost w porównaniu z rokiem poprzednim. W 2024 roku Wizz Air będzie dysponował w Polsce flotą 29 samolotów, zatrudniając ponad 1300 pracowników w pięciu bazach w kraju: Warszawie, Katowicach, Gdańsku, Krakowie i Wrocławiu. Linia oferuje także niskokosztowe połączenia z Poznania, Szczecina, Lublina i Rzeszowa, przyczyniając się do rozwoju lokalnego zatrudnienia w branży lotniczej i turystycznej.

Nagrody CEESAR dla Najlepszych Linii Lotniczych są świadectwem zaangażowania linii w dążenie do doskonałości w obsłudze i zadowoleniu klientów. Od 2004 roku pasażerowie odgrywają zasadniczą rolę w ocenie linii lotniczych w różnych kategoriach, kształtując ranking najlepszych przewoźników w Europie Środkowo-Wschodniej. System rankingowy CEESAR ocenia linie lotnicze na podstawie takich kryteriów, jak: cena, proces odprawy i wejścia na pokład, komfort na pokładzie, personel pokładowy, czystość, rozrywka i catering.

Roland Tischner, Dyrektor Zarządzający Wizz Air Hungary, powiedział: – Jesteśmy zaszczyceni otrzymaniem nagrody dla najlepszej niskokosztowej linii lotniczej w Europie Środkowo-Wschodniej. To prestiżowe wyróżnienie jest świadectwem ciężkiej pracy i poświęcenia naszego zespołu, a także zaufania i zadowolenia naszych pasażerów. W Wizz Air pozostajemy zaangażowani w zapewnianie wszystkim naszym klientom niedrogich, niezawodnych i wysokiej jakości usług podróżniczych.

Paweł Cybulak, redaktor naczelny pasazer.com, skomentował: – Nagrody CEESAR są wyrazem uznania dla doskonałości w branży lotniczej i jesteśmy dumni, że możemy być gospodarzami tego wydarzenia od 2004 roku. To inspirujące, gdy linie lotnicze takie jak Wizz Air są doceniane za swoje zaangażowanie zapewniając wyjątkową obsługę i niskokosztowe możliwości podróżowania pasażerom w Europie Środkowo-Wschodniej.