Business Traveller: Jaką ofertę przygotował Wizz Tours dla swoich klientów?
Istvan Csanalosi: Prawdziwym hitem okazują się Wyspy Kanaryjskie, które są atrakcyjne cenowo, a pogoda sprzyja podróżom w tym kierunku przez cały rok. Poza pięknymi plażami, wyspy oferują szereg innych ciekawych propozycji na udany wypoczynek. Ogromną popularnością cieszy się również Dubaj. Teneryfa, Lanzarote i Dubaj znajdują się w naszej ofercie z Katowic. Uznanie naszych klientów zyskuje także Budapeszt – to chętnie odwiedzane miasto i jednocześnie nasz rodzimy rynek, więc mamy tam znakomity wybór hoteli w dobrych cenach. Warszawa-Budapeszt to dla nas jedna z najlepszych tras pod względem sprzedaży.
Klienci chętnie podróżują z nami również do Barcelony, Rzymu, Mediolanu i Neapolu. Na plażowy wypoczynek najczęściej wybierają Hiszpanię (Alicante), greckie wyspy (Korfu) oraz Sycylię, Cypr i Maltę, której popularność stale rośnie. Są to kierunki całoroczne, a jednym z moich celów jest przekonanie klientów, że wakacje zimą to świetny pomysł z uwagi na niższe ceny i mniejsze obłożenie hoteli. Polecam także nowe połączenia na Sardynię, do Santander i Nicei, a także dostępny przez cały letni sezon – Split.
Business Traveller: Jakie kierunki najchętniej wybierają Polacy?
Istvan Csanalosi: Top 5 wśród polskich klientów to Malta, Rzym, Budapeszt, Barcelona i Cypr. Obserwujemy też ogromne zainteresowanie podróżami na Teneryfę i Lanzarote, odkąd pojawiły się w naszej ofercie w listopadzie 2016 roku. Od marca oferta firmy zostanie wzbogacona o Santander (loty z Warszawy), a także cztery nowe trasy z Katowic (Malta, Lizbona, Reykjavik i Katania).
Niezmiennie oferujemy stale rozwijający się bogaty wybór miejsc idealnych na letni wypoczynek poza Polską. W tym roku spodziewane jest duże zainteresowanie Korfu, Bourgas i Splitem.
Business Traveller: Jaka jest strategia Wizz Tours na polskim rynku?
Istvan Csanalosi: Naszym celem jest stworzenie kompletnej oferty we wszystkich miejscach z siatki połączeń Wizz Air utrzymując konkurencyjne ceny i wprowadzając rozwiązania, które podniosą komfort podróży naszych klientów.
Business Traveller: Jakiego rodzaju model biznesowy posiada Wizz Tours?
Istvan Csanalosi: Nasza działalność opiera się na sprzedaży internetowej, co obniża koszty i pozwala nam oferować pakiety w konkurencyjnych cenach. System rezerwacyjny online nie pochłania kosztów, takich jak utrzymanie biura. Nasi klienci wybierają spośród ogromnej ilości destynacji i rodzajów zakwaterowania, począwszy od schroniska po luksusowy 5-gwiazdowy hotel. Kolejnym atutem jest możliwość dopasowywania długości pobytu do indywidualnych potrzeb każdego klienta.
Chcemy być konkurencyjni oferując dużą liczba lotów, wyloty w różne dni tygodnia, dowolną długość wyjazdu, bogaty wybór oryginalnych destynacji.
Business Traveller: Czy planujecie poszerzyc ofertę o dalsze destynacje takie jak Azja czy Stany Zjednoczone?
Istvan Csanalosi: Na razie nie mogę tego potwierdzić, ale wszystko jest możliwe…
Business Traveller: Czego możmy życzyć Wizz Tours?
Istvan Csanalosi: Żebyśmy utrzymali naszą przewagę na rynku Europy Środkowo-Wschodniej i stale rozwijali ofertę o kolejne wyjątkowe miejsca. Na tym nam najbardziej zależy. To jest nasz cel!