Biznes w kolorze blue

Autor tekstu: , Data publikacji:

BlueBiz to oferta kierowana do firm, których pracownicy podróżują samolotami. Nieważne jak często, nieważne jak daleko.

Oferta skrojona jest na miarę, więc każda wydana złotówka buduje nagrodowe konto. Warto, tym bardziej, że do końca września trwa specjalna akcja promocyjna.

Programy lojalnościowe linii lotniczych dają pasażerom indywidualnym spore możliwości zarabiania dodatkowych mil premiowych, dzięki którym można skorzystać z bezpłatnych przelotów i licznych bo nusów. Program BlueBiz oferowany przez Air France, KLM, Alitalię oraz linie Delta daje podobne przywileje, z tym, że skierowany jest do firm, których pracownicy podróżują w sprawach biznesowych. Korzyści przy tym naprawdę wiele, a zasady i warunki, jakie trzeba spełnić są proste, przejrzyste, zaś procedury ograniczone do niezbędnego minimum.

Zarejestrowanie się w programie wymaga podania nazwy firmy, informacji teleadresowych i danych personalnych administratora, czyli osoby uprawnionej do zarządzania kontem i zgromadzonymi punktami. Administrator reprezentuje też rejestrującą się fi rmę.

Jaka jest idea całego programu Bluebiz? To proste. Za zakupione bilety lotnicze, firma otrzymuje część pieniędzy z powrotem na swoje konto BlueBiz w postaci punktów. Następnie wszelkie zgromadzone w ten sposób środki może wymienić na bezpłatne przeloty i upgrade (czyli podwyższenie klasy przelotu np. z klasy ekonomicznej do klasy biznes).

Zatem, jeśli zarejestrujesz swoją firmę w programie Bluebiz, za każdym razem, gdy rezerwujesz podróż służbową liniami AIR FRANCE, KLM, Alitalia lub Delta Air Lines lub liniami partnerów tych linii, Twoja firma zdobywa punkty Blue Credit. Przelicznik także jest wyjątkowo prosty, bowiem jeden punkt to po prostu jedna złotówka. Efekt jest taki, że bez zbędnej buchalterii i nadzwyczajnego zagłębiania się w tajniki masz szybko informację o stanie konta firmy. Warunkiem jest podanie, podczas procesu rezerwacyjnego, numeru rejestracyjnego, a potem system załatwi już wszystko bez waszego udziału.

Po zakończeniu zarejestrowanego lotu punkty Blue Credit są obliczane dla firmy i zapisywane na jej koncie firmowym. Punkty Blue Credit zachowują ważność przez co najmniej 2 pełne lata kalendarzowe. Na przykład punkty Blue Credit uzyskane we wrześniu 2011 roku pozostaną ważne do 31 grudnia 2013 roku. Program BlueBiz daje pełną swobodę w wydawaniu punktów Blue Credit na dowolny typ biletów oferowanych przez AIR FRANCE, KLM, Alitalia i Delta Air Lines. Można wybrać dowolną taryfę za przelot do każdego miejsca na świecie dostępnego w narzędziu rezerwacji w programie BlueBiz. Oferta jest bogata, bo program tworzą 4 wspomniane wyżej linie członkowskie i ponad 30 linii partnerskich.

Na czym polega, wspomniana na wstępie promocja, obowiązująca do końca września tego roku? Może w niej wziąć udział zarówno Twoja firma, jak i zaproszone przez Was do Bluebiz inne firmy. Za każdą nową firmę, która zapisze się do Bluebiz z Waszego polecenia – przyznany zostanie bonus 100 punktów (=100 PLN). A dla nowych członków mamy premię powitalną 300 punktów (=300 PLN), którą podarujemy im w Waszym imieniu.

Liczba punktów, które uzyskuje firma za każdy rejs jest zależna od tego, jak daleka jest podróż oraz w jakiej klasie rezerwacyjnej wykupiony został bilet. Jeżeli chcesz uzyskać informacje o dokładnej liczbie punktów możliwej do zdobycia, możesz zapoznać się z tabelami punktacji na stronach www.

Dodatkowym profitem dla użytkowników jest to, że członkowie programu Flying Blue – dla pasażerów indywidualnych – jednocześnie zdobywają mile Flying Blue na swoje konta osobiste.

Szczegółowych informacji o programie i formularza rejestracyjnego szukaj na:

www.airfrance.pl

www.klm.pl

www.alitalia.pl

 

Dyskusja

Co myślisz o artykule?

Business Traveller

Dołącz do dyskusji