Airberlin: Nowy dział „Guest Experience”

Autor tekstu: , Data publikacji:

Airberlin stworzyła dla zagadnień związanych z oferowanymi produktami nowy dział o nazwie „Guest Experience“. Dział ten kieruje centralnie paletą produktów airberlin i zajmuje się jej rozszerzaniem, wykorzystując w przedsiębiorstwie efekt synergii.

Thomas Ney, Executive Vice President Guest Experience w airberlin, jest wraz ze swoim zespołem odpowiedzialny za tworzenie produktów i za standardy obowiązujące dla wszelkich usług oferowanych zarówno na pokładzie, jak i na lotniskach.

Do zadań kierownika działu „Guest Experience“ należy przykładowo wybór napojów i potraw i najnowszych przebojów kinowych dla systemu rozrywki pokładowej, projektowanie wystroju saloników lotniskowych i zakup wózków do napojów. Jego obowiązki rozszerzono poza tym o trzy nowe działy tematyczne, takie jak „Ground“ (saloniki lotniskowe, usługi szoferskie), „Cabin Standards“ (realizacja usług na pokładzie) i „Quality Assurance“ (kontrola jakości produktów).

-Airberlin stałe ulepsza swoje usługi i oferuje odpowiedni produkt dla każdego pasażera. Na połączeniach długodystansowych oferujemy najwyższy komfort podróży zarówno w klasie biznes, jak i w klasie ekonomicznej. Zakres usług oferowanych na pokładzie został rozszerzony, odnowiono wystrój kabin i wyposażono wszystkie siedzenia w ekrany dotykowe, dzięki którym podróżni mogą indywidualnie wybierać spośród oferty programu rozrywki pokładowej, powiedział Thomas Ney.

Wyróżnienie za zarządzanie kontrolą jakości

Latem 2012 r., podczas przeprowadzanego regularnie przez TÜV audytu, airberlin ponownie dowiodła wysoką jakość oferowanych usług i standardów. Druga pod względem wielkości linia lotnicza w Niemczech została już w 2010 r. – jako jak dotąd pierwsza i jedyna linia lotnicza – wyróżniona przez TÜV Rheinland za stosowany system zarządzania jakością usług.

Cztery działy usługowe airberlin otrzymały certyfikat TÜV „System zarządzania jakością usług”: strona internetowa airberlin.com z licznymi ofertami usług, usługi oferowane na lotnisku i na pokładzie, a także usługi airberlin dla osób często podróżujących.

Dyskusja

Co myślisz o artykule?

Business Traveller

Dołącz do dyskusji