Finnair częściej do Bangkoku

Autor tekstu: , Data publikacji:

Fiński przewoźnik planuje dodać trzy dodatkowe rejsy tygodniowo, do obecnie obsługiwanego dwa razy dziennie połączenia i realizować je przez cały sezon zimowy. Dzięki temu, Finnair będzie oferował docelowo 17 lotów tygodniowo do Bangkoku, więcej niż jakikolwiek inny europejski przewoźnik.

Dodatkowe połączenia odbywać się będą we wtorki, czwartki i soboty. Lot AY091 wystartuje z Helsinek o 20.15 i następnego dnia wyląduje w Bangkoku, na lotnisku Suvarnabhumi o 11.00 czasu lokalnego. Rejs powrotny AY092 planowany jest we środy, piątki i niedziele, z wylotem z Bangkoku o 12.45 i lądowaniem w Finlandii o 18.55 czasu lokalnego.

 Wraz z codziennymi rejsami, oferowanymi przez Finnair na trasie Helsinki – Bangkok: AY089 (wylot o 16.40) i AY095 (wylot o 18.30), trzy dodatkowe loty umożliwią pasażerom lepszy wybór w ramach siatki połączeń fińskiego przewoźnika.

– Tajlandia to od dawna kierunek, który cieszy się popularnością także wśród polskich turystów. Zwiększenie częstotliwości połączeń to wyjście naprzeciw oczekiwaniom naszych pasażerów. Finnair to europejska linia lotnicza, wykonująca z Helsinek nie tylko najwięcej lotów do Bangkoku, ale i do wielu innych azjatyckich miast. Oferujemy wiele wygodnych połączeń przez Helsinki, szczególnie w sytuacji, gdy brak jest w ofercie lotów bezpośrednich  – mówi Juhani Nuoramo, dyrektor sprzedaży Finnair na Europę Wschodnią.

Finnair wykonuje 28 lotów tygodniowo do trzech miast w Japonii oraz 28 rejsów w tygodniu do pięciu miast w Chinach. Siatkę połączeń fińskiego przewoźnika uzupełniają loty do Delhi, Hanoi, Seulu i Singapuru, a wygodny port przesiadkowy w Helsinkach oferuje ponadto rejsy do ponad pięćdziesięciu miast europejskich.

Od przyszłego sezonu zimowego Finnair wprowadza do rozkładu loty z Helsinek do Miami. Otwarcie nowej trasy planowane jest na 16 grudnia 2014, loty oferowane będą do 21 marca, 2015. Nowe połączenie obsługiwane będzie Airbusem A340 z dwiema klasami: biznes i ekonomiczną.

Dyskusja

Co myślisz o artykule?

Business Traveller

Brak możliwości komentowania.