Zamiana maszyn obsługujących połączenie pomiędzy Warszawą, a Dubajem ma nastąpić zgodnie z założeniami władz spółki już 1 czerwca br. W tej dacie Airbusa A3320-200 zastąpi Boeing 777-200. Samoloty te w dość istotny sposób różnią się pod względem pojemności. Podczas gdy Airbus zabiera na pokład maksymalnie 237 pasażerów amerykański Boeing dysponuje ponad 100 miejscami więcej oferując podróżnym 346 miejsc – informuje portal pasażer.com.
Zapowiadana na czerwiec zmiana ma być jednak tylko sytuacją chwilową. W październiku br. do obsługi lotów pomiędzy Warszawą, a Dubajem ponownie skierowany zostanie Airbus A330-200. Jednak jego ponowna kadencja potrwa nie dłużej niż miesiąc. Pod koniec października ma, bowiem nastąpić kolejna zmiana i do obsługi tej trasy skierowany zostanie najprawdopodobniej Boeing 777 – 300ER.
Jednocześnie jak szacuje portal pasażer.com skierowanie do obsługi trasy z Dubaju do Warszawy Boeinga 777 – 200 zwiększy o ponad 50proc. oferowaną liczbę miejsc przewoźnika znad Zatoki Perskiej w połączeniach do Warszawy. Przepustowość ta zwiększy się jeszcze bardziej po przekazaniu do obsługi na tej trasie Boeinga 777 – 300ER, który w zależności od konfiguracji wnętrza zabierze na pokład od 354 do 364 pasażerów.