Quality Hunters w drodze

Autor tekstu: , Data publikacji:

Linie Finnair i lotnisko Helsinki przedstawiły siedmiu Quality Hunterów, którzy wezmą udział w drugiej edycji programu rozpoczętego w 2010 roku w ramach ciągłego dążenia Finnair do doskonalenia swoich usług.

Tych siedem osób wyłoniono spośród 2000 zgłoszeń z całego świata. Natomiast ósmy Quality Hunter zostanie wybrany spośród szeregu osób, które biorą udział w internetowych dyskusjach na temat jakości.

20 października podczas konferencji prasowej w Helsinkach linie Finnair oraz lotnisko Helsinki przedstawiły nowych Quality Hunterów: Yuvala Golana, Mette Frøkjær Hansen, Mirvę Lempiäinen, Tomasa Spohna, Sanjoo Malhotra, Françoise Lin i Asami Nagai. Począwszy od tego dnia Quality Hunterzy będą przez sześć tygodni latać liniami Finnair z lotniska w Helsinkach do licznych miejsc w Europie, Azji i Stanach Zjednoczonych. Podczas tych podróży będą obserwować ruch lotniczy oraz powiązane usługi w celu poprawienia komfortu pasażerów, opisując swoje doświadczenia i propozycje zmian na stronie: www.qualityhunters2.com

Druga edycja programu ma skłonić wszystkie osoby, które chcą podzielić się swoimi spostrzeżeniami, pytaniami lub sugestiami z Quality Hunterami, liniami Finnair lub lotniskiem Helsinki, do udziału w dyskusjach prowadzonych na stronie programu lub w innych mediach społecznościowych. Wszystkie pomysły zostaną wzięte pod uwagę. Aby zachęcić do konstruktywnych komentarzy, ósmy Quality Hunter zostanie wybrany spośród uczestników internetowych dyskusji przez pozostałych Quality Hunterów, do których dołączy w ostatnim tygodniu projektu.

„Razem z lotniskiem Helsinki pragniemy podnieść poziom zadowolenia z naszych usług wśród pasażerów i chcemy uczynić to w interaktywny sposób, który najlepiej odpowiada dzisiejszym sposobom komunikacji”, mówi Antti Nieminen, dyrektor ds. marketingu i innowacji Finnair. „Naszym celem jest ciągłe rozwijanie naszych usług oraz oferowanie klientom komfortu oraz opieki na każdym etapie podróży”.

„Druga edycja programu Quality Hunter jest naturalnym przedłużeniem wieloletniej współpracy pomiędzy lotniskiem Helsinki a liniami Finnair oraz naszych wspólnych usług”, mówi Johanna Metsälä, kierownik ds. obsługi klientów lotniska Helsinki. „Chcemy przeprowadzić otwarte dyskusje na temat możliwości usprawnienia podróży lotniczych, z każdym, kto zechce wyrazić swoje zdanie”, dodaje.

W tym roku każdemu Quality Hunterowi została przypisana specjalna kategoria, na której będzie się koncentrował. Yuval Golan, Izraelczyk mieszkający w Rzymie i zwycięzca publicznego plebiscytu 2256 głosami, zajmie się kategorią „Kontakty towarzyskie”. Mette Frøkjær Hansen z Aarhaus w Danii zajmie się kategorią „Usługi”. Mirva Lempiäinen, Finka mieszkająca w Nowym Jorku, przyjrzy się kategorii „W drodze”, a podczas swoich podróży odwiedzi również Warszawę. Tomas Spohn, Niemiec mieszkający w Berlinie, zajmie się „Rozrywką”. Sanjoo Malhotra ze Sztokholmu w Szwecji zbada kategorię „Jedzenie i picie”. Françoise Lin z Paryża zajmie się „Klasą biznesową”, zaś Asami Nagai z Tokio w Japonii – kategorią „Zakupy”.

Więcej informacji na temat Quality Hunterów można znaleźć pod adresem: www.qualityhunters2.com Na tej stronie można również śledzić ich blogi.

Linki do materiałów prasowych znajdują się w zakładce „For Media” na stronie www.qualityhunters2.com