Strony www dla każdego

Autor tekstu: , Data publikacji:

Strony internetowe mają dziś niemal wszyscy — nie tylko firmy, ale też szkoły, instytucje, osoby prywatne czy gwiazdy znane z estrady czy telewizyjnego serialu. Zapewne mało kto potrafi zrobić taką stronę samodzielnie, najczęściej to zadanie powierzane jest profesjonalnej firmie. Tworzenie stron www oferują agencje reklamowe i interaktywne. Można też zlecić to zadanie freelancerowi.

Tworzenie stron www wymaga fachowej wiedzy, kreatywności i profesjonalnego podejścia dla każdego klienta. Warto pamiętać, że to nie klient jest dla twórcy, tylko twórca dla klienta. Powinien więc stworzyć stronę na miarę oczekiwań.

Ceny w zależności od stopnia trudności

Profesjonalne tworzenie stron www ma dość zróżnicowane ceny. Wszystko zależy od tego, jaka ma być wymarzona przez klienta strona. Jednym zależy na stronie wizytówce, z kilkoma zakładkami, zdjęciami produktów oraz danymi kontaktowymi. Inni chcą mieć dużo bardziej rozbudowaną stronę, połączoną z blogiem i sklepem internetowym, z wieloma zakładkami czy odnośnikami do portali aukcyjnych czy społecznościowych. Tworzenie stron www może więc kosztować kilkaset złotych, a może nawet kilkanaście tysięcy. Jest to jednak inwestycja w przyszły sukces i nie warto na niej oszczędzać. Kiepsko wykonana strona z marną grafiką i kompletnie niefunkcjonalna to niemal gwóźdź do trumny. Zamiast przyciągać potencjalnych klientów, będzie ich odstraszać. A wtedy zapewne pójdą do konkurencji.

Zajrzyj do portfolio wykonawcy

Gadżety na każdą podróż. Sprawdź! >>

Wybierając firmę, która oferuje tworzenie stron www, warto przyjrzeć się jej sukcesom w branży. Dowiedzmy się, od jak dawna działa, kto w niej pracuje, warto też przejrzeć portfolio czy referencje od zadowolonych klientów. Dzięki temu upewnimy się, że firma naprawdę jest godna polecenia, a jednocześnie sprawdzimy, czy realizowane przez jej pracowników projekty spełniają nasze oczekiwania odnośnie estetyki i funkcjonalności. Im bardziej rozbudowane portfolio, tym większa pewność, że usługi danej firmy są na wysokim poziomie. Jeśli portfolio jest ubogie lub nie ma go wcale, taką agencję reklamową warto omijać szerokim łukiem.