Strony www dla każdego

Autor tekstu: , Data publikacji:

Strony internetowe mają dziś niemal wszyscy — nie tylko firmy, ale też szkoły, instytucje, osoby prywatne czy gwiazdy znane z estrady czy telewizyjnego serialu. Zapewne mało kto potrafi zrobić taką stronę samodzielnie, najczęściej to zadanie powierzane jest profesjonalnej firmie. Tworzenie stron www oferują agencje reklamowe i interaktywne. Można też zlecić to zadanie freelancerowi.

Tworzenie stron www wymaga fachowej wiedzy, kreatywności i profesjonalnego podejścia dla każdego klienta. Warto pamiętać, że to nie klient jest dla twórcy, tylko twórca dla klienta. Powinien więc stworzyć stronę na miarę oczekiwań.

Ceny w zależności od stopnia trudności

Profesjonalne tworzenie stron www ma dość zróżnicowane ceny. Wszystko zależy od tego, jaka ma być wymarzona przez klienta strona. Jednym zależy na stronie wizytówce, z kilkoma zakładkami, zdjęciami produktów oraz danymi kontaktowymi. Inni chcą mieć dużo bardziej rozbudowaną stronę, połączoną z blogiem i sklepem internetowym, z wieloma zakładkami czy odnośnikami do portali aukcyjnych czy społecznościowych. Tworzenie stron www może więc kosztować kilkaset złotych, a może nawet kilkanaście tysięcy. Jest to jednak inwestycja w przyszły sukces i nie warto na niej oszczędzać. Kiepsko wykonana strona z marną grafiką i kompletnie niefunkcjonalna to niemal gwóźdź do trumny. Zamiast przyciągać potencjalnych klientów, będzie ich odstraszać. A wtedy zapewne pójdą do konkurencji.

Zajrzyj do portfolio wykonawcy

Gadżety na każdą podróż. Sprawdź! >>

Wybierając firmę, która oferuje tworzenie stron www, warto przyjrzeć się jej sukcesom w branży. Dowiedzmy się, od jak dawna działa, kto w niej pracuje, warto też przejrzeć portfolio czy referencje od zadowolonych klientów. Dzięki temu upewnimy się, że firma naprawdę jest godna polecenia, a jednocześnie sprawdzimy, czy realizowane przez jej pracowników projekty spełniają nasze oczekiwania odnośnie estetyki i funkcjonalności. Im bardziej rozbudowane portfolio, tym większa pewność, że usługi danej firmy są na wysokim poziomie. Jeśli portfolio jest ubogie lub nie ma go wcale, taką agencję reklamową warto omijać szerokim łukiem.

Dyskusja

Co myślisz o artykule?

Business Traveller

Brak możliwości komentowania.

Zapisz się na nasz Newsletter

Bądź na bieżąco!
Nasze wiadomości w Twojej poczcie.