SWISS oferuje zautomatyzowaną usługę check-in

Autor tekstu: , Data publikacji:

Swiss oferuje nową zautomatyzowaną usługę check-in dla rejsów rezerwowanych, co najmniej trzy dni przed planowanym wylotem, za pośrednictwem strony internetowej swiss.com.

Przy zastosowaniu opcji automatycznej odprawy, SWISS dopełni formalności check-in wraz z przypisaniem pasażerowi miejsca.

Pasażerom pozostawiono opcję wyboru i wskazania przy dokonywaniu rezerwacji, czy preferują użycie nowej funkcji automatycznego check-in lub dokonania odprawy

w formie konwencjonalnej. Na około 20 godzin przed planowanym odlotem, boarding pass zostanie wysłany pasażerowi przez e-mail w formacie PDF lub SMS-em w formie mobilnej karty pokładowej.

Opcja automatycznego check-in oferuje też pasażerom możliwość zmiany miejsc w samolocie.

Dyskusja

Co myślisz o artykule?

Business Traveller

Dołącz do dyskusji

Zapisz się na nasz Newsletter

Bądź na bieżąco!
Nasze wiadomości w Twojej poczcie.