Korzystając z aplikacji można rezerwować bilety, dokonać odprawy online i „wydrukować” na swoim urządzeniu mobilną kartę pokładową, potrzebna do odprawy na lotnisku. Aplikację SAS pobrało od 9 kwietnia ponad 100 tysięcy klientów tych skandynawskich linii.
– Z ogromną satysfakcją odbieramy pozytywne opinie na temat naszej aplikacji. Do tej pory pobrano ją już prawie sto tysięcy razy i została bardzo wysoko oceniona przez naszych klientów, co nas niezmiernie cieszy – mówi Christina Ericsson, wiceprezes ds. globalnej sprzedaży internetowej w SAS.
Aplikacja pozwala na płatności za bilety w kilku krokach, płatności można dokonać kartami kredytowymi w kilku walutach: euro lub koronach duńskich, norweskich i szwedzkich. Apka umożliwia także wybór miejsca w samolocie, zmianę rezerwacji, przegląd treści publikowanych przez SAS na portalach społecznościowych oraz dokonanie płatności za cały lub część rejsu punktami z programu lojalnościowego Eurobonus.
Aplikacja jest dostępna zarówno na iPhone’a jak i urządzenia z systemem Android w większości krajów, do których lata SAS, i można ją bezpłatnie pobrać z AppStore lub Google Play.