Hotele otulone lasami
Wszystkie Hotele SPA Dr Irena Eris – Polanica Zdrój, Krynica Zdrój oraz Wzgórza Dylewskie wręcz wtapiają się w przyrodę (budynki nie przewyższają korony drzew). Każdy jest otulony lasami, sąsiaduje z górskimi potokami lub mazurskimi łąkami. Takie miejsca inspirują do odpoczynku w zgodzie z naturą, który przynosi fantastyczne rezultaty.
Przyroda, lokalny ekosystem zawsze były ważne dla Hoteli SPA Dr Irena Eris, traktując je ze szczególną troską. Już na etapie budowy przywiązywano ogromną wagę do tego, aby jak najmniej ingerować w środowisko. A to, co uda się powtórnie wykorzystać – zastosować w aranżacji hotelu. I tak, w wystroju wnętrz można znaleźć naturalne materiały, jak drewno, szkło i kamień, który w większości pochodzi z miejsca budowy (tzw. budowlany recykling).
Luksus blisko natury
Jak ważną rolę odgrywa świat flory i fauny w funkcjonowaniu Hoteli SPA, świadczy slogan „Luksus Blisko Natury”, który jest kwintesencją filozofii tychże obiektów. W ślad za tym idą różnorodne działania, jakie Hotele SPA Dr Irena Eris podejmują, by minimalizować skutki swojej działalności i otoczyć możliwie największą troską lokalne środowisko. Zaczynając od małych kroków, jak choćby rezygnacja z plastikowych słomek i opakowań wszędzie, gdzie tylko to się da, czy wprowadzenie w miejsce miniaturowych kosmetyków w hotelowych łazienkach – zbiorczych opakowań wielorazowego użytku. Zachęcanie gości, którzy pozostają dłużej w hotelu, aby wymiana pościeli czy ręczników odbywała się rzadziej, niż codziennie. Umożliwienie gościom segregowania śmieci bezpośrednio w pokojach. Aż po większe działania – m.in. wprowadzenie rozwiązań pozwalających na ograniczenie zużycia energii, korzystanie z odnawialnych źródeł energii (montaż paneli słonecznych), ograniczenie zużycia wody i kontrolowanie go w czasie rzeczywistym.
Wszyscy jesteśmy gośćmi
Grupa Hoteli SPA Dr Irena Eris ma w planie wprowadzenie kolejnych rozwiązań przyjaznych środowisku, bo są jeszcze inne dziedziny, w których można coś ulepszyć lub poprawić. Nie wszystkie wprowadzane zmiany i modernizacje są widoczne dla gości. Nie w tym jednak rzecz. Ważne jest, aby każdy pracownik hotelu, każdy gość miał przekonanie, że choćby najdrobniejszy wysiłek jest tego warty, bo przekłada się na pozytywne efekty dla środowiska. To my jesteśmy gośćmi na naszej Ziemi.