Hotel jest położony spektakularnie, bo na Złotym Wybrzeżu zwanym Wenecją Ameryki – w miejscu poprzecinanym siecią kanałów, którymi można dotrzeć znad Atlantyku, aż do Zatoki Meksykańskiej. Biały, ogromny, zwrócony w stronę oceanu – przypomina łódź pod pełnymi żaglami.
Wybierają go biznesmeni, którzy chcą połączyć pracę z przyjemościami: uprawianiem sportów, plażowaniem (ponad 300 dni słonecznych w roku!), zakupami na pobliskim bulwarze Las Olas. To miejsce dla osób, które zwracają uwagę na współczesny design, lubią luksus i wyrafinowanie.
Pokoje
Już wybór pokoju jest dużą przyjemnością. Uchodzący za standardowy „Wonderful room” ma 45 m2 i okna od podłogi do sufitu. O wygodnym szerokim łóżku nie ma co wspominać, bo to specjalność „W” Hotels. „Spectacular room” jest większy o kilkanaście metrów, utrzymany w błękitnej tonacji, ma duży prywatny balkon i widok na ocean – także z gigantycznego okna w łazience. Pokoje tego typu są dostępne jedynie na najwyższych piętrach. Powierzchnia „Fabulous room” wynosi 46 m2 i mieszczą się w nim dwa duże łóżka.
Natomiast dwa razy większy „Cool corner room” wybierają przede wszystkim indywidualiści, którzy lubią przestrzeń i swobodę. „WOW Suita” zajmuje – bagatela – 341 m2, na których jest miejsce na gigantyczną łązienkę, bar, miejsce do przyrządzania kawy, kuchnię, salon do spotkań i spożywania posiłków i mini-bibliotekę. „Fantastic Suita” ma „zaledwie” 92 m2, ale za to oferuje otwartą przestrzeń i można się tu poczuć jak na statku, płynącym na otwartym morzu. Podłoga w suitach jest wykonana z bambusa, wszystkie są również wyposażone w sprzęt firmy Bang&Olufsen. Ceny – od 590 zł za noc w „Monderful room”. Na terenie całego hotelu jest bezpłatny dostęp do internetu.
Wnętrza
Obok recepcji, której ściany są pokryte matowym kamieniem i sączy się po nim woda – znajduje się bar, w którym podawane są śniadania kontynentalne. Tuż obok jest również taras, na którym można wypić kawę lub umówić się na rozmowę.
Piętro wyżej znajduje się basen przypominający boisko hokejowe, wypełnione wciąż przelewającą się wodą, z przezroczystymi bandami. Na tym samym poziomie znajduje się przejście do drugiej części hotelu, gdzie można wykąpać się lub zrelaksować w mniejszym, bardziej kameralnym basenie. Na poziomie „0” zaprojektowano pasaż handlowy z dobrymi, markowymi sklepami, a także salon fryzjerski.
Restauracja&Bar
Na uwagę zasługuje restauracja Steak 954, słynąca z najlepszych w okolicy steków i owoców morza oraz… widoku na ogromne akwarium z meduzami. Można tu zjeść lunch lub kolację.
W czynnym do godziny 3 nad ranem barze Whiskey Blue można skosztować najbardziej wyszukanych gatunków alkoholi. Natomiast Grill&Bar przy basenie oferuje wegetariańskie wrapy, cheesburgery, sałatki owocowe i słynne na Florydzie koktajle, takie jak Guava Sin czy Miami Vice.
Wrażenia
Hotel słynie z rewelacyjnego serwisu. Jest bardzo przestronny, wygodny, elegancki. Odbywa się w nim wiele zamkniętych imprez, ale można tu również zorganizować kameralne spotkanie, konferencję czy przyjęcie weselne. Doskonałe miejsce na miodowy miesiąc. Położony w pobliżu Riverwalk District umożliwia korzystanie z atrakcji życia nocnego Florydy.
Hotele „W” uchodzą za ikonę designu, są przykładem nowoczesnego luksusu i niezwykłej dbałości, staranności, a wręcz atencji wobec każdego gościa.