Finnair i lotnisko Helsinki łączą siły w poszukiwaniu Quality Hunterów

Autor tekstu: , Data publikacji:

(Warszawa 13.9.2011) Linie Finnair i lotnisko Helsinki rozpoczęły poszukiwania siedmiu Quality Hunterów, których zadaniem będzie podróżowanie po Europie, Azji i Stanach Zjednoczonych.

Dzięki pomocy  wybranych ekspertów korzystanie z wielokrotnie nagradzanego lotniska Helsinki oraz lotów ma być jeszcze wygodniejsze i sprawniejsze. Termin nadsyłania zgłoszeń mija 5 października.

W zeszłym roku linie Finnair zatrudniły czterech Quality Hunterów, by zbadali kwestie związane z jakością podróżowania. Projekt ten zakończył się niespotykanym sukcesem i w 2011 roku będzie kontynuowany w rozbudowanej wersji. Do nieustannych starań o zapewnienie jakości dołączyło także lotnisko Helsinki.

Po zakończeniu intensywnego procesu rekrutacji wybrani Quality Hunterzy będą obserwować, oceniać, opisywać oraz zbierać doświadczenia związane z lotami i przesiadkami w ramach usług oferowanych przez linie Finnair i lotnisko Helsinki. Ich praca przyczyni się do ulepszenia pomysłów i koncepcji, które mają zostać zrealizowane w bliskiej przyszłości, tym samym w jeszcze większym stopniu usprawniając i tak nagradzane już usługi podróżnicze.

Wybrane do tej roli osoby będą przez siedem tygodni gromadzić obserwacje związane z siedmioma kategoriami jakości usług. Każdy z Hunterów będzie prowadził bloga, na którym opisywał będzie swoje rozmaite doświadczenia, zaś wszystkie te materiały publikowane będą na: www.qualityhunters2.com. Odwiedzający stronę będą mogli wyznaczać Quality Hunterom zadania, komentować ich wypowiedzi oraz dzielić się opiniami, dzięki czemu będą mieli szansę wygrać bilety na międzykontynentalne loty VIP liniami Finnair z lotniska Helsinki.

„W ramach odnowy profilu naszych usług chcemy pójść krok dalej w identyfikowaniu wad podróżowania i odnajdywaniu pomysłowych rozwiązań takich problemów. Oczekujemy, że skutkiem tej inicjatywy będą nowe pomysły na bardziej wygodne podróżowanie oraz wsparcie dla linii Finnair w ich ciągłym dążeniu do zapewnienia pasażerom wygody i spokoju” – powiedział Jarkko Konttinen, wiceprezes Finnair.

„Chcemy oferować pasażerom coś więcej niż tylko usługi podróżnicze. Poznanie sugestii klientów, dzięki którym ich pobyt na lotnisku może stać się przyjemniejszy jest w naszym interesie” – dodała Johanna Metsälä, kierownik ds. satysfakcji klientów lotniska Helsinki.

Osoby zainteresowane projektem mogą zapoznać się z jego szczegółami oraz przesłać swoje zgłoszenie na stronie: www.qualityhunters2.com. Termin nadsyłania zgłoszeń mija 5. października.

 

Finnair na Facebooku: www.facebook.com/finnair

Galeria zdjęć: www.finnair.com/gallery

Strona internetowa Grupy Finnair:www.finnairgroup.com

 

Lotnisko Helsinki na Facebooku:

www.facebook.com/helsinkiairport

Lotnisko Helsinki na Twitterze:

www.twitter.com/helsinkiairport

strona internetowa lotniska Helsinki: www.helsinkiairport.fi