Biznesowe menu Lufthansy

Autor tekstu: , Data publikacji:

Lufthansa pragnie zaspokoić gusta kulinarne bardziej wymagających klientów klasy pierwszej i biznesowej. Menu ułożą szefowie kuchni, którzy uzyskali minimum dwie gwiazdki Michelin.

Nowe menu nosi nazwę „Culinary Delights” i zostanie oparte na pomysłach kilku wybitnych szefów kuchni, dzięki czemu oferta kulinarna znacznie się poszerzy. Dotychczasowe przekąski zostaną zastąpione daniami z kawiorem oraz wymyślnymi kanapkami.

Spośród napojów, pasażerowie będą mieli do wyboru szeroką gamę soków, nowe odmiany herbat, świeże mleko, oraz naturalne gatunki piw, w tym pszeniczne i ciemne.

Lufthansa udoskonala także serwis pokładowy. Dania będą podawane na nowej, bardziej eleganckiej zastawie, na którą składają się m.in. porcelanowe talerze, płócienne serwetki i karafki na wodę.

Posiłki będą serwowane podczas wszystkich rejsów, także tych krótkich. Jeśli maszyna pozostanie w powietrzu dłużej niż godzinę i piętnaście minut, na deser zostaną podane lody i świeże owoce.

Zmiany dotyczą klasy pierwszej i biznesowej, na wszystkich rejsach z Niemiec. Na trasach międzykontynentalnych pasażerowie otrzymają także kosmetyczkę z akcesoriami toaletowymi.