Złote tablety zaprojektowała londyńska firma Gold & Co. „Siedmiogwiazdkowy” hotel, chce w ten sposób jeszcze bardziej podnieśc swoja renomę i wyróżnić się na konkurencyjnym rynku.
– Złote iPady to najbardziej luksusowe akcesoria. Chcieliśmy, aby pasowały do Burj Al Arab, najbardziej luksusowego hotelu na świecie – tłumaczy dla portalu turystyka.rp.pl, Amjad Ali – szef Gold & Co London.
Urządzenia posiadają specjalną aplikację, ułatwiającą korzystanie z hotelowych usług, takich jak zwiedzanie Dubaju z pokładu śmigłowca czy przejażdżka Rolls Roycem z szoferem.
– We wszystkich apartamentach zainstalowaliśmy również niedawno komputery iMac, aby upewnić się, że nasza oferta jest całkowicie nowoczesna i zgodna z najnowszymi trendami w branży hotelowej – powiedział Heinrich Morio, menadżer hotelu Burj Al Arab.
Ponieważ złote iPady są dość sporo warte, trzeba je zwrócić w recepcji podczas wymeldowania. Jednak dla osób, którym to urządzenie szczególnie przypadło do gustu istnieje możliwość zakupienia złotego iPada w hotelowym butiku.