Kup bilet teraz. Zapłać za trzy dni

Autor tekstu: , Data publikacji:

International Airlines Group wprowadziła specjalną usługę dla swoich klientów umożliwiającą zapłatę za zarezerwowany bilet do 72 godz. później. Członkami IAG są m.in. linie lotnicze takie jak British Airways czy Iberia.

Zarząd International Airlines Group z myślą o swoich klientach wprowadził specjalną usługę pozwalającą na rezerwację biletu i odroczenie płatności za niego nawet do 72godz. Udogodnienie jest dostępne za pośrednictwem internetowego systemu rezerwacyjnego brytyjskiego przewoźnika dla wszystkich lotów obsługiwanych przez British Airways, Iberia, Iberia Express, a także Air Nostrum oraz na połączenia realizowane przez tych przewoźników wspólnie na zasadach umów typu code – share. Warunkiem uprawniającym do skorzystania z oferty jest wniesienie symbolicznej opłaty w kwocie 5 funtów.

W ramach dodatkowych korzyści płynących z korzystania z oferty podróżni korzystający z usług, któregoś z dwóch przewoźników będą mieli możliwość wyboru miejsca na pokładzie samolotu czy zapoznania się z aktualną ceną za przelot na wybranej trasie. Jednocześnie po wniesieniu 5 funtów opłaty podróżny ma zagwarantowane, że jego miejsce w ciągu najbliższych 72 godzin w systemie rezerwacyjnym będzie widniało jako już wykupione. Możliwość skorzystania z opcji hold została jednak ograniczona do maksimum 21 dni przed planowanym odlotem gdyż jak tłumaczą władze International Airlines Group to właśnie w tym okresie ceny ulegają największym zmianom.

– Nie ma nic bardziej frustrującego niż niemożność zarezerwowania biletu na odpowiadające nam połączenie na przykład z powodów finansowych czy konieczności odłożenia rezerwacji na czas omówienia szczegółów podróży z rodziną lub przyjaciółmi. Teraz klienci mogą zapoznać się z ceną, wybrać swoje miejsce i mieć pewność, że w przeciągu najbliższych trzech dni nie zostanie ono sprzedane komu innemu – powiedział Drew Crawley, dyrektor handlowy w British Airways.