LOT: Nowe stanowiska odpraw na lotnisku Chopina

Autor tekstu: , Data publikacji:

Polskie Linie Lotnicze LOT uruchomiły aż 16 nowych stanowisk do samodzielnej odprawy pasażerów tzw. „kioski self check-in” na lotnisku Chopina w Warszawie. Jest to kolejne nowoczesne rozwiązanie techniczne wprowadzone przez przewoźnika, które podwyższa standard obsługi pasażerów LOT-u.

Pasażerowie LOT-u mogą korzystać z ośmiu stanowisk umiejscowionych przy tradycyjnych stanowiskach odpraw polskiego przewoźnika w strefie C lotniska. Kolejne osiem kiosków self check-in znajdują się w sąsiedztwie, w strefie D lotniska.

Nowo udostępnione stanowiska są wyposażone m.in. w funkcję automatycznego czytnika paszportów oraz kart lojalnościowych i kredytowych. Pozwala to znacznie przyspieszyć proces odprawy biletowo-bagażowej i uniknąć kolejek do stanowisk odpraw.

Dodatkowo, pasażerowie LOT-u mają do dyspozycji także sześć funkcjonujących kiosków należących do lotniska Chopina w Warszawie, gdzie znajduje się aplikacja do odprawy podróżnych polskiego przewoźnika.

-Wierzymy, że nowe stanowiska self check-in na warszawskim lotnisku, które jest przecież naszym hub’em, realnie przyspieszą odprawę pasażerów. Dzięki temu podróż LOT-em będzie jeszcze bardziej komfortowa, już od samego początku pojawianie się podróżnego w porcie lotniczymmówi Leszek Chorzewski, rzecznik prasowy PLL LOT S.A.

Pasażerowie PLL LOT mogą również korzystać z samoobsługowych stanowisk odprawy check-in nie tylko w Warszawie, ale również w innych portach lotniczych, w których znajdują się kioski self check-in należące do innych przewoźników bądź samego lotniska.

16 nowych samodzielnych stanowisk odpraw to kolejne działanie LOT-u z myślą o podróżnych, w kierunku podwyższania standardu usług linii. Do tej pory przewoźnik wprowadził m.in. krótszy minimalny czas transferu na lotnisku Chopina, znacznie skrócony czas oczekiwania na odbiór bagażu, a także coraz więcej jest samolotów podstawianych do „rękawów” w porcie.