Nowopowstały lounge na międzynarodowym lotnisku w Abu Zabi zlokalizowany jest w bliskiej odległości bramek, w których odbywa się odprawa celna pasażerów lądujących w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Salon został stworzony z myślą o podróżnych, którzy po wylądowaniu muszą oczekiwać kilka godzin na następny lot czy na zameldowanie w hotelu. Dostęp do loungu został zarezerwowany jedynie dla klientów Etihad Airways podróżujących klasami pierwszą lub biznesową.
Udogodnienia dostępne w nowym loungu zostały specjalnie zaprojektowane z myślą o podróżnych lądujących przede wszystkim po całonocnych lotach. Klienci linii korzystający z salonu mogą skorzystać z usług takich jak szybkie dziesięciominutowe pranie odzieży z wykorzystaniem pary wodnej czy w pełni profesjonalny punkt usług fryzjerskich gdzie podróżni mogą skorzystać z bezpłatnej usługi mokrego golenia oddając się w ręce zawodowych fryzjerów. W ramach dodatkowego wyposażenia w salonie zainstalowanych zostało dziesięć kabin prysznicowych stworzonych z myślą o możliwości wzięcia prysznica w czasie oczekiwania na znajdujące się w pralni ubrania.
W oddanym właśnie do użytku loungu na lotnisku w Abu Zabi nie mogło zabraknąć również obowiązkowego wyposażenia tego typu obiektów, czyli zaplecza konferencyjnego, które określone mianem centrum biznesowego składa się z dużego ekranu Apple Computer, drukarek oraz systemu bezprzewodowej łączności internetowej Wi – Fi.
-Nasz nowy salon jest kamieniem milowym w rozwoju Etihad Airways. Decyzja o realizacji takiej inwestycji została podjęta w oparciu o szeroko zakrojone badania opinii przeprowadzone wśród naszych klientów. Przedmiotem badań były oczekiwania pasażerów co do zakresu wyposażenia i usług oferowanych w nowym salonie – powiedział Peter Baumgartner, dyrektor handlowy w Etihad Airways.